|Ole| Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 høy ohms. ja den skal være det, har fått noen mapp av azeton her som ikke har funket. også har vi prøvd litt på egenhånd uten hell Ok, da så Det var desverre alt eg kunne bidra med :/
Morty999 Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 om du bare setter i di store dysene uten å justere så skjønner jeg jo hvorfor den ikke går fordi da får den MYE bensin. tenner den ikke engang med di nye ?
Kristov Skrevet Juli 27, 2012 Skrevet Juli 27, 2012 Har du strobet tenninga så den står med korrekt trigger angle i sprutet? Som en sier over må grunnparametrene også være i orden ifht. de store dysene. Dette burde jo egentlig være grei skuring når så mange har MS på M50. Kunne du ikke fått et startmapp fra noen med omtrent likt oppsett?
NeonMuffler Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 seff er sprutet justert etter dyse størrelse, men det hjelper ikke stort. og jo den tenner
ehrnst Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Hvordan har du prøvet å løse probelemet bortsett fra å bruke azeton sitt map? Går ut ifra du har lest alt her? http://www.msextra.com/doc/ms2extra/MS2 ... start_idle store dyser kan være værre å starte med, da disse dumper enorme mengde fuel selv på små åpningstider
NeonMuffler Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 har ikke lest hele den nei, men får vel gjøre det når jeg har tid..
Daniel.B Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Skal du godkjenne turbo? Evt hvordan har du gått fram?
liffi Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Skal du godkjenne turbo? Evt hvordan har du gått fram? Han har fått godkjent Turbobygg. må vell bare vises når han får den til å gå
Kvasi Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Jeg syns det var nyttig å lese her når jeg var fersk på MS http://www.mye28.com/viewtopic.php?t=57571
NeonMuffler Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 er jo litt arbeide ja, er ikke ferdig enda så får se hvordan det går
SSM Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 Hei! Gidder ikke bla gjennom hele tråden for å lete, men hva heter den vingen og hvor får man kjøpt?
Daniel.B Skrevet August 3, 2012 Skrevet August 3, 2012 er jo litt arbeide ja, er ikke ferdig enda så får se hvordan det går Hvordan har du gått fram da? Og hvilken effekt har du tenkt til å få godkjent?
krizz95 Skrevet August 11, 2012 Skrevet August 11, 2012 er jo litt arbeide ja, er ikke ferdig enda så får se hvordan det går Hvordan har du gått fram da? Og hvilken effekt har du tenkt til å få godkjent? om ikke jeg husker feil, er det vel m5 3,6 han skulle gå for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå