NeonMuffler Skrevet Desember 28, 2016 Forfatter Skrevet Desember 28, 2016 Oppstart rett rundt hjørnet nå! Elnett er så og si ferdig, har vært veldig mye jobb. Mange deler av nett som måtte forlenges, andre deler kortes inn. Men nå er det meste på plass/) prøver å legge det pent få det til å se mest mulig originalt. Elgass montert: plasserte hovedstrøms boks opptil dash mot torpedoen: litt ellers: RF91 og Freakshow reagerte på dette 2
RF91 Skrevet Desember 29, 2016 Skrevet Desember 29, 2016 (endret) No veit du dessa gråtassane på biltilsynet blir fornøyd når dei ser at alt ser originalt ut og e gjort skikkelig For du skulle godkjenna detta her, ikkje sant? EDIT: Kor kjøpte du den øverste slangen til radiatoren din? Endret Desember 29, 2016 av RF91
F.Krokrud Skrevet Desember 29, 2016 Skrevet Desember 29, 2016 Griserått, følger med videre her😁💪🏽 NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Desember 30, 2016 Forfatter Skrevet Desember 30, 2016 skal godkjennes ja:) radiator slangene er til e36 m3 tror jeg. de passer ikke helt i lengder, så må kappes litt
NeonMuffler Skrevet Desember 31, 2016 Forfatter Skrevet Desember 31, 2016 Og da lever den! Fy faen å responsiv den er😍IMG_3068.MOV NaCel reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 3, 2017 Forfatter Skrevet Januar 3, 2017 Og da lever den! Fy faen å responsiv den er😍IMG_3068.MOV janerik171187, Are., Gilje og 1 annen reagerte på dette 4
Freakshow Skrevet Januar 3, 2017 Skrevet Januar 3, 2017 FOR EN LYD GOD DAMN :D GIMME MORE! :D NeonMuffler reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Januar 4, 2017 Skrevet Januar 4, 2017 Begynna å nærma seg no NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Januar 4, 2017 Forfatter Skrevet Januar 4, 2017 kommer video igjen når eksos er ferdig og kjølesystemet er på plass:) ellers har jeg sveisa om vannrør til vannpumpa, og fått den på igen, med løpehjul, ny strammer og ny reim driver å kapper litt og borrer i carbon innsuget så det passer også. må feste peilerøret i den også.
eiriklygre Skrevet Januar 6, 2017 Skrevet Januar 6, 2017 Lest gjennom alt sammen her å fy flate for en bil Lyst på den gamle fargen du brukte eg...Går det greit å få den via pm siden den ikkje blir brukt lengre ? Det med skifte av bak plata i bakstilling, har du flere bilder? Min er rustet der foringa er festa. Stå på! Dette blir veldig bra!
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2017 Forfatter Skrevet Januar 7, 2017 Har ikke koden på gamle fargen, er så lenge sia den ble lakka:p har ingen flere bilder av sveisinga bak, siden vi ble så optatt med å bare få det ferdig:) fårt i ekstra oljetemp føler: også fått borra og plassert vanntemp sensor også. Skal blåse og lakke litt deler så venter med å sette det på ellers: hadde flaks med peilerøret som passa der:) kom også over et gammel bilde, fra da den hadde turbo også noe kjipt, ble nylig påkjørt i f30n han som traff meg var ruspåvirket i tillegg så det kunne gått ille Freakshow reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Januar 7, 2017 Skrevet Januar 7, 2017 Ouch.. Regner med alt går i orden med forsikring i hvertfall?
NeonMuffler Skrevet Januar 7, 2017 Forfatter Skrevet Januar 7, 2017 ja skal ikke være noe problem det. er ikke tvil om hvem sin skyld det var, han ble jo tatt av politet samtidig pga rus. men skulle spart meg for å måtte fikse bruksbilen også;( men men. har alt bestilt time for rep og leiebil så blir ordna Freakshow reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå