NeonMuffler Skrevet Februar 19, 2017 Forfatter Skrevet Februar 19, 2017 AHellem, Loefald, R Andersen og 1 annen reagerte på dette 4
NeonMuffler Skrevet Februar 22, 2017 Forfatter Skrevet Februar 22, 2017 Skjørta er på, passer ræva mot bakskjermen, så må frem med hammeren når jeg orker og frisere litt blir brei foran med 9" felg og 15mm spacer, for å unngå coilover subbing
Poppy Skrevet Februar 22, 2017 Skrevet Februar 22, 2017 Blir en sykt gjennomført bil det her! NeonMuffler reagerte på dette 1
NeonMuffler Skrevet Februar 24, 2017 Forfatter Skrevet Februar 24, 2017 Takker:) nå er bilen på hjula igjen:) fikk på lyktedeksel etter litt kapping. Fikk også laget ducting for luft til innsuget på andre siden Loefald, Are., RF91 og 3 andre reagerte på dette 6
RF91 Skrevet Februar 24, 2017 Skrevet Februar 24, 2017 Begynna å bli faretruande nærme ferdig no Men sei meg, støypte du den ductinga i karbon sjøl?
AHellem Skrevet Februar 25, 2017 Skrevet Februar 25, 2017 Det der ble jævlig bra! 😮😁 synest du er flink jeg!
NeonMuffler Skrevet Februar 25, 2017 Forfatter Skrevet Februar 25, 2017 takker, ble fornøyd med plata jeg:) RF91: kjøpte ferdig støpt carbon plate som jeg har klipt til og poppa sammen
NeonMuffler Skrevet Mars 5, 2017 Forfatter Skrevet Mars 5, 2017 Fått fiksa litt mere småting mens jeg venter på mulighet for å teste bilen ut porten. Endelig kom listene til bakruta, originale Seff. fikk samtidig lurt en kompis til å få på den kronglete lista til panseret og ettersom det blir andre baklykter, så passer ikke refleksplata synes jeg. Da ble det å lakke en m5 bakeplate, men måtte også bytte til m5 lås så den plastringen passer. tpmek reagerte på dette 1
AHellem Skrevet Mars 6, 2017 Skrevet Mars 6, 2017 Skulle hatt en slik m5 lås jeg også ser jeg borret huller til clipsene til platen også du? Jeg tør ikke 😂 Kostet vel en nyre og en halv lever de bakrutelistene? 😅
NeonMuffler Skrevet Mars 6, 2017 Forfatter Skrevet Mars 6, 2017 1 time siden, AHellem skrev: Skulle hatt en slik m5 lås jeg også ser jeg borret huller til clipsene til platen også du? Jeg tør ikke 😂 Kostet vel en nyre og en halv lever de bakrutelistene? 😅 hadde flaks som tok vare på låsen fra delebilen:P har ikke borra hull til klipsa, tenke å feste med dobbelsidig teip i hjørnene isteden:) baklistene aner jeg ikke hva koster, bare fikk de:P
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Skrevet Mars 11, 2017 Da fikk man endelig prøvekjørt den! Bortsett fra at en servoslange røyk, så funka alt smertefritt! Tror pumpa er ferdig, for den uler veldig. Men var moro å kjøre! Synes motoren virker veldig bra i en stor og tung e34 bytta også plugger før turen Bimmerlorris og williamwiers reagerte på dette 2
NeonMuffler Skrevet Mars 11, 2017 Forfatter Skrevet Mars 11, 2017 Og en liten burne video må jo til 😁IMG_3377.mov Skulebollen reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Mars 11, 2017 Skrevet Mars 11, 2017 Kan tenka meg at da smaka godt med ein prøvetur no, ja Anser du bilen som ferdig berre du får skifta dei baklyktene på bakluka + fiksa servopumpa?
Bimmerlorris Skrevet Mars 12, 2017 Skrevet Mars 12, 2017 12 timer siden, NeonMuffler skrev: Og en liten burne video må jo til 😁IMG_3377.mov Hvordan legger man ut videoer man har på tlf ? Når jeg forsøker så står den bare å laster og laster men det skjer ikke noe 😖
NeonMuffler Skrevet Mars 12, 2017 Forfatter Skrevet Mars 12, 2017 2 timer siden, Bimmerlorris skrev: Hvordan legger man ut videoer man har på tlf ? Når jeg forsøker så står den bare å laster og laster men det skjer ikke noe 😖 hmm nå er ikke jeg veldig flink med data og tlf:P men jeg gjør som vanlig når jeg laster opp bilder. laster det opp fra bibloteket, så legger det inn på sia. den bruker litt tid ja men det går alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå