NeonMuffler Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 dekk bestilt, det ble 205/40 og 245/35, så ja det blir dekkstrekk!
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 har kjøpt noe rør nå så jeg får laget meg en finere stuss på potta nå, ble 2x 3". ikke så stort som man skulle tro, men har et spm ang utseende... skal jeg ha de like lange? eller kjøre 3serie stil og ha den ytterste litt kortere? har en rar formening om at det faktisk kan være litt kult, har aldri sett det på e34 før hvertfall..
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Bare å prøve det. Tror det kan bli bra! Gøy med noe nytt!
///FredriK.S Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Baree til å prøve, men tror det blir best med like. Legg ut bilder av resultatet da.
NeonMuffler Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 skal det:) blir nok å gå mot strømmen litt
jarli Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Pen bil og farge! Trodde en stund at det var gamlebilen min som var havnet i rett hender, men den står nok fortsatt på Sunnmøre og ruster i stykker http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... ight=jarli
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 heheh, ja ser likheten:) wheels on! i might space them a tad more out, and yes i need some serios lowering up fronts, and a tad more at rears:) and the muffler is just "stuck on" for pics, its NOT gonna ble like that, its just for laughs and yeah i need the bolts and paint the center black:)
Netlandet Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Off som jeg hater vinge på E34 Ellers liker jeg bilen din veldig godt Få på lista bak, fjern den uhorvelige endepotta og gjør som planen er med felgene og VASK BILEN før du tar en skikkelig photoshoot med skikkelig kamera så vi får se
NeonMuffler Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 vinga elsker jeg, lista bak må kortes inn, derfor er den av. endepotta som hvis du leser er bare "add on", så den satt abre løst og jeg satt den på fordi jeg hadde en diskusjon med kompis. og det er ikke mye vits å vaske bilen i dette været...
Blyfri Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Av nysgjerrighet: Hva skjer med bilen som skimtes på første og siste bilde, en M5 sant?
NeonMuffler Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 er m5 ja, er fattern sin. er vel en tråd om den her der jeg lakkerte den:) anyways, sveisa litt idag og endte opp med dette:
endre88 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 flott bil du har der ja, takk for at du droppet dtm stusene var MYE finere no
NeonMuffler Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 heh takker, DTM stussene var abre en spøk for å vise det til en annen kar. skulle aldri hatt dem sånn hehe, er ikke helt rar heller, bare litt;)
NeonMuffler Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 takker, tok en liten bildeserie med møkkete bil nå: høyden jeg sikter mot:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå