Gå til innhold

E36 318is Sedan, Solgt!

Share

Anbefalte innlegg

• 1 month later...
  • Svar 381
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Haters gonna hate.. :mrgreen:

Er midlertidig fram til lakkeren har lakkert det andre som er "strøkent" på nytt..

Mangler også gitteret i framfangeren etter at dette fanga en due på vei til jobb.. :cry:

IMG_1470.jpg

IMG_1476.jpg

IMG_1483.jpg

IMG_1487.jpg

Litt uklart, men likte det, så slenger det med..

IMG_1491.jpg

IMG_1493.jpg

IMG_1520.jpg

IMG_1532.jpg

IMG_1535.jpg

IMG_1537.jpg

IMG_1538.jpg

IMG_1549.jpg

Også to bilder jeg føler jeg virkelig traff med:

IMG_1548.jpg

IMG_1546.jpg

Også den skeptiske eieren av bilen:

IMG_1478.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert å bruke owatrol elns på panseret? Da hadde du fått en mørkere rustfarge som ikke hadde skilt seg så ut fra resten av bilen, på samme tid som du beholder ratlooken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurdert å bruke owatrol elns på panseret? Da hadde du fått en mørkere rustfarge som ikke hadde skilt seg så ut fra resten av bilen, på samme tid som du beholder ratlooken :)

Hva er det for noe greier, og evt hvor får jeg tak i det? : P Jeg trenger også takstativ etter hvert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin denne her :applause:

Takk, er fortsatt ødelagt bak da men.. :P

Må si du har vært jæxxx uheldig med denne, men du e jo heilt konge å fikse det opp igjen!! Du e flink, hvilken felg/dekk kjører du bake? Har du valset mye? Synes det såg så bra ut i forhold til minXD

Hele veien så er 8" breie med ET20 på 205/40-17 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sannsynligheten liksom? :P artig å møte på deg på ringveien nettopp! ;) sprø look du har på bilen nå med rusta panser og vakfangern i annen farge med stickern på xD

Haha, det var deg ja! :D Synes den så veldig kjent ut, men greide ikke å koble hvem det var.. Ja, om folk glaner noe da eller? :mrgreen:

Syns det ble riktig så barskt med litt rust! :P Bra bilder og forresten!

Flere som liker det, så jeg kommer ikke til haste meg ihjel med å lakkere det andre panseret. Takk, er som regel jeg som står for bildene selv, så det er bra å høre at jeg gjør noe riktig der og ;)

Vært litt tøft om bakfangeren var svart matt :)

Svart blir den nok aldri, da jeg skal stickerbombe shiten ut av bakfangeren, må bare mase på han som har alle klistremerkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er sannsynligheten liksom? :P artig å møte på deg på ringveien nettopp! ;) sprø look du har på bilen nå med rusta panser og vakfangern i annen farge med stickern på xD

Haha, det var deg ja! :D Synes den så veldig kjent ut, men greide ikke å koble hvem det var.. Ja, om folk glaner noe da eller? :mrgreen:

Var nok meg det ja ;) hadde lest i tråden din en times tid i forvien, så var ikke så vanskelig å kjenne den igjen når jeg kasta meg ut foran deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger vettu ! Husker før jeg ble medlem på bimmers så jobba jeg på et hus ved Tyrifjorden-ish, og sikla jævli på en E30M3 som kjørte forbi i ny og ne.. Da jeg ble medlem fant jeg ut at han var her på bimmers og hadde kommentert litt i tråden min (husker ikke helt hvem det er sin, men er sølvfarget) Artig med sånne sammentreff ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...