Toastjern Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Gjør det! Blir nok bra da skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Haters gonna hate.. Er midlertidig fram til lakkeren har lakkert det andre som er "strøkent" på nytt.. Mangler også gitteret i framfangeren etter at dette fanga en due på vei til jobb.. Litt uklart, men likte det, så slenger det med.. Også to bilder jeg føler jeg virkelig traff med: Også den skeptiske eieren av bilen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Vurdert å bruke owatrol elns på panseret? Da hadde du fått en mørkere rustfarge som ikke hadde skilt seg så ut fra resten av bilen, på samme tid som du beholder ratlooken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 I like this - haters. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Vurdert å bruke owatrol elns på panseret? Da hadde du fått en mørkere rustfarge som ikke hadde skilt seg så ut fra resten av bilen, på samme tid som du beholder ratlooken Hva er det for noe greier, og evt hvor får jeg tak i det? : P Jeg trenger også takstativ etter hvert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Fin denne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Må si du har vært jæxxx uheldig med denne, men du e jo heilt konge å fikse det opp igjen!! Du e flink, hvilken felg/dekk kjører du bake? Har du valset mye? Synes det såg så bra ut i forhold til minXD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Fin denne her Takk, er fortsatt ødelagt bak da men.. Må si du har vært jæxxx uheldig med denne, men du e jo heilt konge å fikse det opp igjen!! Du e flink, hvilken felg/dekk kjører du bake? Har du valset mye? Synes det såg så bra ut i forhold til minXD Hele veien så er 8" breie med ET20 på 205/40-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Syns det ble riktig så barskt med litt rust! Bra bilder og forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Hva er sannsynligheten liksom? artig å møte på deg på ringveien nettopp! sprø look du har på bilen nå med rusta panser og vakfangern i annen farge med stickern på xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Vært litt tøft om bakfangeren var svart matt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Hva er sannsynligheten liksom? artig å møte på deg på ringveien nettopp! sprø look du har på bilen nå med rusta panser og vakfangern i annen farge med stickern på xD Haha, det var deg ja! Synes den så veldig kjent ut, men greide ikke å koble hvem det var.. Ja, om folk glaner noe da eller? Syns det ble riktig så barskt med litt rust! Bra bilder og forresten! Flere som liker det, så jeg kommer ikke til haste meg ihjel med å lakkere det andre panseret. Takk, er som regel jeg som står for bildene selv, så det er bra å høre at jeg gjør noe riktig der og Vært litt tøft om bakfangeren var svart matt Svart blir den nok aldri, da jeg skal stickerbombe shiten ut av bakfangeren, må bare mase på han som har alle klistremerkene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Hva er sannsynligheten liksom? artig å møte på deg på ringveien nettopp! sprø look du har på bilen nå med rusta panser og vakfangern i annen farge med stickern på xD Haha, det var deg ja! Synes den så veldig kjent ut, men greide ikke å koble hvem det var.. Ja, om folk glaner noe da eller? Var nok meg det ja hadde lest i tråden din en times tid i forvien, så var ikke så vanskelig å kjenne den igjen når jeg kasta meg ut foran deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toastjern Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Noen ganger vettu ! Husker før jeg ble medlem på bimmers så jobba jeg på et hus ved Tyrifjorden-ish, og sikla jævli på en E30M3 som kjørte forbi i ny og ne.. Da jeg ble medlem fant jeg ut at han var her på bimmers og hadde kommentert litt i tråden min (husker ikke helt hvem det er sin, men er sølvfarget) Artig med sånne sammentreff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå