Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

RF91 said:

Eg kjente blodet kokte rimeleg kjapt når eg til slutt klarte å dra eit svar ut av han på om bilen blei godkjent eller ikkje, men la gå. Eg snakka med Magnus hjå ACS Norge og han hadde aldri høyrt at det der var eit problem. Han skulle kontakta Tyskland og gi meg ein tilbakemelding når han hadde fått svar 🙃

Skjønner godt at blodtrykket går opp då, spesielt når det verkar som svaret må pressast ut og det heile heng på noko som står i monteringsanvisninga, men ikkje i TÜV-papira. Det er akkurat slike ting som gjer Tregvesenet til ein liten spenningssport, du veit aldri heilt om du får ein bilinteressert kontrollør eller ein paragrafarkeolog. Bra du fekk tak i Magnus i alle fall, håpar ACS får rydda opp med eit skriv frå Tyskland som dei kan godta. Hadde vore interessant om du oppdaterer her når du får svar, dette kan fort vere nyttig for fleire med ACS og luft bak.

Skrevet
1 time siden, wiredcamshaft24 skrev:

Skjønner godt at blodtrykket går opp då, spesielt når det verkar som svaret må pressast ut og det heile heng på noko som står i monteringsanvisninga, men ikkje i TÜV-papira. Det er akkurat slike ting som gjer Tregvesenet til ein liten spenningssport, du veit aldri heilt om du får ein bilinteressert kontrollør eller ein paragrafarkeolog. Bra du fekk tak i Magnus i alle fall, håpar ACS får rydda opp med eit skriv frå Tyskland som dei kan godta. Hadde vore interessant om du oppdaterer her når du får svar, dette kan fort vere nyttig for fleire med ACS og luft bak.

Kontrolløren hadde med seg ein vaksen kar som hadde jobba 21 år på Frydenbø, men starta i ny jobb på biltilsynet no på mandag. Han sa "det er mykje reglar her, men det var det på frydenbø og, men..." og so berre trakk han på skuldrane og smilte. Trur ikkje han var særleg bekymra om eg hadde justerbare eller originale plaststag til høgdejusteringa bak, for å sei det sånn 😂 

Skal prøva å oppdatera når eg har funne ut kva eg skal gjera 🙃

Skrevet
54 minutter siden, Eystein Ose skrev:

Fikk samme mangel som deg på f11. Måtte montere orginale stag å programere den lavere isteden

Laaaame

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Opprett ny...