Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Tøft og du ble ikke tatt i laser eller i teknisk som de hadde? var teknisk ved vigelandsparken i dag også, de er virkelig ute av vinterdvale de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hehe. jeg kom 2 min før de begynte med teknisk! og var der LENGE.. men alle sa di sto der.. så sneik med ut via svartskog osv hehe.. så slapp unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hmmm....den var ikke så sliten når jeg hadde den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 den var strøken i forhold Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Godt godt de sto lenge ja! kjørte forbi med bimmern rundt halv 5, og de glodde fælt! bilen er jo ikke så høy at det gjør noe mens satt bakpå en r1 litt utpå kvelden, da glante de godt da også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 hehe....vaske den oftere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 vaske hjelper nok lite rusta blir ikke borte da. hehe har vell vaska den 3-4 ganger i vinter men 150hk og 920kg+ LSD er RÅTT på vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 ja du skylder meg fremdeles tur i bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 ja. hehe. men nå har den 100hk å snart detter fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Teaser bilde av min mors nye BMW med nye sommerfelger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ælen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Teaser bilde av min mors nye BMW med nye sommerfelger på kunne trengt seg en runde eller 3 med pollering den bilen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Er nok bare at den er tatt med mobilkamera...såg det var litt rart gjennskinn, men bilen er helt ny, så den er ganske grei i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 4, 2011 Share Skrevet Mai 4, 2011 Strøkent Michter LIKE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå