bmw vin rød Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Blei ikke noe kvelds tur med bimmen i kveld innesperra av konkurrenter
gnilb Skrevet Juni 8, 2011 Skrevet Juni 8, 2011 Bilen blir ren med veldig lite vaskeriper. Kjøpte foamlance og snowfoam her. http://www.cleanyourcar.co.uk Takk Det må jeg prøve.
H_Vatn Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 http://i1114.photobucket.com/albums/k523/h_varn/e28%20Schulz/IMG_4947.jpg[/img Den blir grom! takk ja:D http://i1114.photobucket.com/albums/k523/h_varn/e28%20Schulz/IMG_4947.jpg[/img prosjekt tråd om denne??? hehe. nei. har ikke tråd om den. Må få ut tråd om den schulsen ja! hehe vi får se hva vi får til;) I forbifarten trodde jeg det var Rusty et lite øyeblikk.. Dette blir fett hehe er ikke rusty dette nei;) bilen ser jævla lang ut men det er bare pga taket;) håper det blir bra ja når den er ferdig lakkert og montert om noen dager.. viewtopic.php?f=11&t=193032 der da?
ChristerM Skrevet Juni 9, 2011 Skrevet Juni 9, 2011 Klart jeg tok bilde av bilen. Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt.
RS-Heggem Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 Klart jeg tok bilde av bilen.Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt. HB4-pærene skal da ikke sitte som støpt? Du vet at du skal vri de? Har du ikke lokariskjermer på bilen din, siden de er sånn etter en vinter?
liffi Skrevet Juni 10, 2011 Skrevet Juni 10, 2011 ikke i dag men.. må prøve å få hjula Bittelitt mere ut bak!
bredesen Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Får henge meg på tråden jeg også da =) Bildene er tatt med Iphone, så det er elendig kvalitet på de... mossing 92 reagerte på dette 1
stoner Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Fikk endelig biln ut av garasjen!! Møtte deg i tromsø i går etter treffet bilen så bra ut
ChristerM Skrevet Juni 11, 2011 Skrevet Juni 11, 2011 Klart jeg tok bilde av bilen.Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt. HB4-pærene skal da ikke sitte som støpt? Du vet at du skal vri de? Har du ikke lokariskjermer på bilen din, siden de er sånn etter en vinter? Jada, jeg er klar over at dem skal vries for å at dem løsner. Måtte til med tang for at det skulle skje noe. Refleksen som sitter inne i kurvelyset er vekke også, og pakningen var dårlig, så er dugg i dem konstant. Så bestillte like greit et par nye til bilen, så er alt på stell Du ser på venstre kurvelys at det lyser svakere enn høyre. Har vel og merke ikke vært rørt på 2 år. Lokariskjermer? Det har vel ingenting å si med tanke på at kurvelysene sitter i frontfangeren. Det vil vel være like åpent uansett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå