Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

takk ja:D

hehe. nei. har ikke tråd om den.

Må få ut tråd om den schulsen ja! :)

hehe vi får se hva vi får til;)

I forbifarten trodde jeg det var Rusty et lite øyeblikk.. Dette blir fett :)

hehe er ikke rusty dette nei;) bilen ser jævla lang ut men det er bare pga taket;) håper det blir bra ja når den er ferdig lakkert og montert om noen dager..

viewtopic.php?f=11&t=193032 der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg tok bilde av bilen.

Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt.

260226_10150639477560627_763385626_19061090_6853064_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg tok bilde av bilen.

Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt.

260226_10150639477560627_763385626_19061090_6853064_n.jpg

:headbang:

HB4-pærene skal da ikke sitte som støpt? Du vet at du skal vri de? Har du ikke lokariskjermer på bilen din, siden de er sånn etter en vinter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart jeg tok bilde av bilen.

Hhn. før jeg fikk byttet over til hvite pærer i AE, og etter et forsøk på å få ut kurvelysene som resulterte i at pæren knakk. Noen som har en god måte å få ut disse pærene på? Dem sitter som STØPT etter at moder jord har gjort sitt inntrykk på dem etter en vinter med salt.

260226_10150639477560627_763385626_19061090_6853064_n.jpg

:headbang:

HB4-pærene skal da ikke sitte som støpt? Du vet at du skal vri de? Har du ikke lokariskjermer på bilen din, siden de er sånn etter en vinter?

Jada, jeg er klar over at dem skal vries for å at dem løsner. Måtte til med tang for at det skulle skje noe. Refleksen som sitter inne i kurvelyset er vekke også, og pakningen var dårlig, så er dugg i dem konstant. Så bestillte like greit et par nye til bilen, så er alt på stell :)

Du ser på venstre kurvelys at det lyser svakere enn høyre. Har vel og merke ikke vært rørt på 2 år.

Lokariskjermer? Det har vel ingenting å si med tanke på at kurvelysene sitter i frontfangeren. Det vil vel være like åpent uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   4 medlemmer

×
×
  • Opprett ny...