Eirik nils Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Snapshot of the day - bildetrådenHer kan du poste bilde av bilen din som du tok i dag. Regeler: * Eksteriør-bilder * Kun bmw * Kun bilder av din egen bmw * Nye bilder du tok nylig * Bildetråd - kommentarer er lov, men ikke lange diskusjoner Ja tok faktisk bildet av bilen i dag:-)
StigJ Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 I dag har jeg foliert råne/harrylyktene siden de aldri blir brukt. Slengte også på årets oblat som passet så godt til fargen på bilen
spruddel Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Måtte se i tråden din hvor de egentlig var Stig, men de var litt sånn malplassert synes jeg, så ble faktisk clean å foliere de Kunne aldri tenkt meg og gjort det samme på f.eks en E46 eller E39 hvor lysene sitter på det i fangeren. I tillegg kjører jeg med grøftelys og nærlys da
StigJ Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Ja dette er noe jeg har tenkt på lenge. Hadde liggende nok folie fra da jeg folierte refleksene foran fremhjulene. Ikke bruker jeg dem og så synes jeg også de er kanskje litt malplassert. Så er det jo veldig grei med folie og da. Blir man lei eller det blir slitt så er det bare å dra av.
touringbernhard Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 tok et lite bilde av shabbywagon'en i dag. kun mobilkamera så ikke den beste kvaliteten
Eirik nils Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 Snapshot of the day - bildetrådenHer kan du poste bilde av bilen din som du tok i dag. Regeler: * Eksteriør-bilder * Kun bmw * Kun bilder av din egen bmw * Nye bilder du tok nylig * Bildetråd - kommentarer er lov, men ikke lange diskusjoner Har hatt denne bilen i 4 år ,å nå har den fått nye bremser dempere fjører foringer og div:-)Motor rommet ser greit ut ,men det skal en 2.8 me turbo å div oppi
Tzunami Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 duverden for et ryddig og pent motorrom! er det sånn originalt?
Eirik nils Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 duverden for et ryddig og pent motorrom! er det sånn originalt? Ja det va vell omtrent slik det ser orginalt jaRen å ikke noe søl under motot heller PS BILDER TATT FOR 10 MIN SIDEN
Tzunami Skrevet Juni 13, 2011 Skrevet Juni 13, 2011 imponerende hjelper vel litt med en lys farge også, når det er så rent men blir vel fort skittent igjen da?
LasseEllingsen Skrevet Juni 14, 2011 Skrevet Juni 14, 2011 Ikke tatt i dag da, men redigert i dag Dagens polering
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå