wicky124 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 bare jeg som tenker at den "nesten" burde være i sort?
ThomasE91 Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 ja kanskje det.. men pga det opp på sidene så blir det litt teit.. for du må se på side kjørtet. men planen er å få en svart lippe som jeg skrir under den..
Ælen Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Jeg liker bilen din veldig godt Thomas nesten så jeg angrer på at jeg kjøpte blå bil Men er enig i at sort leppe hadde kledd den bedre. evt carbon splittere
evi Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Handla ny bil nå! E36'n bli liten ved siden av den gitt : o Selger 3rn i kveld.. Blir nesten litt trist.
Michter Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 The Schulz:) Drit fet!!! Skulle likt å sett mer av denne!
lasseln Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 The Schulz:) Drit fet!!! Skulle likt å sett mer av denne! Prosjekt tråden til bilen ligger her: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=193032
Toastjern Skrevet September 1, 2011 Skrevet September 1, 2011 Tok et bilde av bruksbilen idag Bruker'n som grasklipper da eller? Pen bil, men du mangler M-speil Btw. Den Schulz'en er dritrå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå