Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Okey, ikke i dag, men forrige fredag. Nyvasket og nybonet. Herlig følelse. :D Litt mørke bilder og litt juksa med i iPhoto, men skitt au, jeg vil nå vise bilen uansett.

0oneqxdpmtb9anwhu7df.jpg

fw77761u3uywtmaqte19.jpg

Og her et bilde fra i dag. I normal belysning og uten triksing og miksing.

vxhj83shm8ohb4o27kus.jpg

Bare ett til... :?

s6hs6j9niangus81qffi.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ikke i dag, men forrige fredag.

Jækla fin den der nybilen din. Er ikke helt for alle disse "du måå gjøre sånn og sånn" kommentarene, så jeg vrir det heller slik;

Hadde det vært min hadde jeg gått for sorte nyrer. Da blir den eneste krommen på bilen lista rundt vinduene som fremhever den nydelige taklinja på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okey, ikke i dag, men forrige fredag.

Jækla fin den der nybilen din. Er ikke helt for alle disse "du måå gjøre sånn og sånn" kommentarene, så jeg vrir det heller slik;

Hadde det vært min hadde jeg gått for sorte nyrer. Da blir den eneste krommen på bilen lista rundt vinduene som fremhever den nydelige taklinja på den.

Takker og bukker for gode ord. :D Jeg har faktisk vært inne på tanken om jeg skulle ha svarte nyer. Tror jeg bruker vinteren til tenking slik at jeg har et prosjekt til våren. :) Lurer også på om felgene er rett type. Men det er en helt annen prosess. Og mye dyrere. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iphone drittbilder men la gå :D

Sykt deilig E39! Sto å sikla etter den når jeg vaska bil uti Elnesvågen :P Ørsta om søndagen da?

Muli muli;) din va jævla lav e46?

Er det mange fra strøket som skal ivei ell? Hadde vært morsomt med en liten kolonne til ørsta :) Om det er den sølvgrå touringen så var det helt sikkert min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...