Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Du som var her med Østlandsdialekt?

stemmer det..

Grom bilen sin det! Synd vi kom på treffet så alt for sent, men det ble da en morsom dag uansett :)

jævlig synd vi kom så seint ja. men morro fordi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne spart seg for samco slangene, hadde sett penere ut med sorte originale i mine øyne. Men det så utrolig pent ut!!

Hehe.. Bilen er blå, så helthetsmessig tar det seg veldig bra ut! :)

Ellers er jeg enig i at sorte originale ser best ut til ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne spart seg for samco slangene, hadde sett penere ut med sorte originale i mine øyne. Men det så utrolig pent ut!!

Hehe.. Bilen er blå, så helthetsmessig tar det seg veldig bra ut! :)

Ellers er jeg enig i at sorte originale ser best ut til ellers ;)

Om bilen er blå, svart, rød eller hvit så passer blå samco slanger bare på overstyla japsebiler. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne spart seg for samco slangene, hadde sett penere ut med sorte originale i mine øyne. Men det så utrolig pent ut!!

Hehe.. Bilen er blå, så helthetsmessig tar det seg veldig bra ut! :)

Ellers er jeg enig i at sorte originale ser best ut til ellers ;)

Om bilen er blå, svart, rød eller hvit så passer blå samco slanger bare på overstyla japsebiler. :)

Hehe, hver sin smak :P;) Ville personlig hatt sorte slanger, men er ikke min så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder av min :)

at8vd8jxwi8iptu1u5d1.jpg

h003j7vhefeoo6kqplu0.jpg

9a4wkh77gadc6lwbj1u0.jpg

Ny eksos, superspint de-cat + Eisenmann Race bakpotte :)

v9c3yl12s76j2ktr2juc.jpg

Tøff bil! Og tøff farge. Jeg har hatt en E36. Ingen M3, bare en 323i Coupé, men jeg likte veldig godt kjøreopplevelsen den ga. Mer direkte og konsis enn E46 og E92. Det er nå bare min mening da. De nyere bilene er selvsagt "bedre", men ikke nødvendigvis morsommere. Så mitt motto når det gjelder ny eller eldre bil: Ja takk, begge deler. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja jeg liker bilen veldig godt selv også, er min tredje E36, første M3. Veldig gode kjøreegenskaper syns jeg, bra respons, og morsom å kjøre på svingete veier. Har ikke kjørt noen andre M3er, bare sitti på med E46 M3 kompressor og E92 M3, så vanskelig for meg å sammenligne disse. Men han som eide E46en og eier E92en har prøvd min, og han syns det var en veldig morsom bil og bra bil hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...