[space] Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Tok meg en liten kjøretur, disse bildene er fra Furka-passet i Sveits, 2436 moh. Fantastisk opplevelse i nydelig natur Legg gjerne ut en tråd med bilder og info fra turen! Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 knipsa et bilde av bilen i dag da jeg prøvde på noen rondell felger jeg har. disse felgene skal forresten selges etterhvert (etter at jeg har ordna polert kant på de ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 9, 2009 Share Skrevet August 9, 2009 Flere bilder Arild? Hvorfor har du ingen tråd om di nye bilene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Tok noen igår, bilen selges til helga så må vell prøve og beholde noen bilder Er ingen flink fotograf, kunne sikkert vært gjort mye bedre men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Tok noen igår, bilen selges til helga så må vell prøve og beholde noen bilder Er ingen flink fotograf, kunne sikkert vært gjort mye bedre men men! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 10, 2009 Share Skrevet August 10, 2009 Flere bilder Arild?Hvorfor har du ingen tråd om di nye bilene dine? har ikke gidda å lage noen tråd om disse bilene. er vel ikke så mye spennende å skrive om de. kanskje det kommer en tråd om e28'n med tid og stunder da her er et par bilder til mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Dagens. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 14, 2009 Share Skrevet August 14, 2009 Virkelig flott bil du har Arild Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 E.H.D Det bilde der, synes jeg virkelig du bør sende inn som bidrag til bimmers kalenderen, utrooooli pent bilde av en pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 15, 2009 Share Skrevet August 15, 2009 Tok meg en liten kjøretur, disse bildene er fra Furka-passet i Sveits, 2436 moh. Fantastisk opplevelse i nydelig natur Hadde selv en fjellpass-tur i Østerrike, Italia og Sveits med min bil i fjor sommer Kan skrive under på at det er en helt unik opplevelse med åpen bil, sinnsyk natur og helt rå veier På vei ned mot Garda-sjøen: Smale veier i Sveits: Var også en tur nedover i Østerrike i påsken. Hadde også med slalomski på bagasjelokket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Ny eksos, nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Tok ikke bilde idag, men igår..Håper det er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Var også en tur nedover i Østerrike i påsken. Hadde også med slalomski på bagasjelokket sånt liker jeg! skia bakpå, gudd å rått ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidi Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Fra igår disse også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå