Torbjørn E39 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Tok noen bilder av min sist helg, vår-shining, har fortsatt vinterfelgene på da jeg venter på 2 nye sommerdekk før bilen blir skodd for sommeren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smurfelita Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Polerte bilen min i går, her er resultatet. Synes det ble ganske så bra, hvertfall med tanke på hvordan den så ut før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ble meget bra med polering og nye felger. Herlig med rød bil. Brilliantrød? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hidlen Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 her er min etter jeg fikk på solfilm. ganske dårlig bilde menmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Her er dei siste bildene som blei tatt av min bil før eg reiste på jobb. Skal få seg ein sikkelig vaske og bone runde nå som vinteren er slutt. Med håp om at den skal skine enda meir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurt L. Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Slenger opp et av min også da Sørensen, BMWlog og monthy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bilder av den siste familie medlemmen, som skal få ny motor på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 tatt med mobil i full fart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bilder på vei til treff idag. mossing 92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Ikke akkurat noe særlig å skryte av en gammel, sliten E30 men. Får vel slenge meg på i finværet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Bjørkås Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Var toppløs i går. Utrolig hærlig å kjøre cab igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bols'n Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bilder på vei til treff idag. Blei fint med keskin hjul stedten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 Bilder på vei til treff idag.Blei fint med keskin hjul stedten +1! Jeg ble imponert i dag over hvor fin den er i lakken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thagen2 Skrevet Mai 2, 2009 Share Skrevet Mai 2, 2009 et bilde av prosjektet mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå