BMWE39turbo Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Ingen dum ide! Får vondt av å møte bilen i et sånt syn kvar dag hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Bare å kjøre den hjem til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Jeg er heldig å ha garasje jeg da;) men civicen står ute og fryser, så den må man skrape is av:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Montert gule lys idag og xenon i alle lys Beklager dårlige bilder Før : Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Yellow *Thumbs up* Får vel slenge ut et bilde som jeg tok nå istad, med snømannen min i bakgrunnen (snømann bilde, ikke no photoshoot bilde:P) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Respektabelt skiltnummer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Snø i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Siden eg må ha Framhjulstrekkte bil når dt er glatt pga mine "uvaner" på snøen, måtte jeg trø til med en golf 2,, Men, tror eg må kluppe håndbrekket på den også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Yellow *Thumbs up*Får vel slenge ut et bilde som jeg tok nå istad, med snømannen min i bakgrunnen Skiftet til orginalfanger? Nettopp ordnet m3 front på bilen, men kvier meg med å montere den enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 SNØ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Skiftet til orginalfanger? Nettopp ordnet m3 front på bilen, men kvier meg med å montere den enda. Jeg er kanskje litt sær, men jeg bytter til orginale deler for vinteren ja Vent til våren kommer, så har du noe å glede deg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Brrr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 grr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~ES Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 grr Hahaa .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå