spruddel Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Hvilken bil er det Liffi? Morten: Er det ikke noe luftfilter på denne motoren din?
liffi Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Hvilken bil er det Liffi?Morten: Er det ikke noe luftfilter på denne motoren din? 525`n selve bilen har rulla over 200, men speedo ble nulla ved motorbytte! satt inn såsi ny M50b25 som ble totalt overhalt på merkeverksted ! aldri hatt en motor som går så pent som denne.
spruddel Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Da er det bare å ikke røre den og huske oljeskift da Deilig med noe man vet funker. Burde jo dratt oppom og sett på den i helgen, var jo der ute fredag-lørdag.
///FredriK.S Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Begynner å nærme seg ferdig med fronten nå. satt på en liten leppe, imellom tiden til jeg får meg m5 fanger foran Og bakfangeren som venter på den siste finpussen, og lakk...
Evenol Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Den så villt strøken ut. Her er det bare å komme med større & bedre bilder mr!
M|Fjeld Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Den så villt strøken ut. Her er det bare å komme med større & bedre bilder mr! +1!
FuNkY Skrevet Februar 12, 2012 Skrevet Februar 12, 2012 Den som var med i gatebil magazine? Er nok ikke det,bilen har ikke vært på veien siden 2004. Men jeg har planer om at den skal skal ut av verkstede i år Jeg har ikke tatt så mye bilder av den enda,blir vel litt når jeg får i motor. Større bilder finnes på http://www.flickr.com/photos/eae_/ Mvh.Trond
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå