dav-a Skrevet Februar 28, 2012 Skrevet Februar 28, 2012 Endelig var det litt varme og sol i Tønsberg, igjen! Skikkelig vårrengjøring fant derfor sted, innvendig og utvendig Ventet en stund på dette! ! Tatt med iPhone kamera, og justert litt med enkel fotomanipulasjon..
|Anders| Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Tatt for 2 min siden : ) Møkkete og fæl men.. sånn blir det når det smø og is smelter langs veiene.. Litt bilder :
Tzunami Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Lufta bmw'n litt ista! kommer til å gå med smil om munnen de neste dagene!
Ka_bristolgarasjen Skrevet Mars 1, 2012 Skrevet Mars 1, 2012 Fikk go`følelsen av og kjøre de bilene ja
liffi Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Lite bildet av Bruksbilen Gleder meg til å ta ut 540`n snart...
noekult Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Måtte ut og kose meg i sola. Bilen var ikke såå skitten, men jeg påspanderte en vask Før: Etter: Han som vasket den lurte på om den var lakkert, siden lakket var så bra på en så gammel bil. Han skulle tatt en titt på interiøret!
wicky124 Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Var der nede isted med sjuern..men var 5biler før meg i kø så jeg orka ikke vente.. får vel stikke innom der etter jobben...
ØyvindB Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 Strengt tatt fra helgen etter at StigJ hadde hjulpet meg å gnikke litt på konebilen..
RoaldJ Skrevet Mars 2, 2012 Skrevet Mars 2, 2012 vurderte sterkt å legge om til sommerdekk idag, men kom plutselig på at det var is på noen sideveier idagmorges.. så da fikk heller bilen seg en lettere vast
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå