inge_froland Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Luftet M3n kjapt i dag, men raskt tilbake til garasjen før himmelen åpnet seg igjen! Tøffaste dekoren då
Tzunami Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Jeg synes faktisk oblatene gjør seg på skiltene, iallefall de røde, og iallefall på de skiltene med utsparring til det, ser så tomt ut uten:/
Skeie`s-528IA Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 sier noe der dei røde er ikkje så verst men er ingen vits å kjøre med di om en ikkje får nye
Kny Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Jeg og Glenglen knipsa noen bilder etter vårmønstringa i dag:)
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 du har ikke skjønt det nei... KUN BMW og ikke alt annet drit!!!
wicky124 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Fikk på bakfangeren i dag : Du hadde ikke råd til noe dyrere? stakkars...
ZhilleN Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 misunnelig er han også da han stakkars lille gutten ikke kan poste bilde av bimmern sin, dakkars guttebass!
wicky124 Skrevet Mai 5, 2012 Skrevet Mai 5, 2012 Håper for din egen del at du spøker nå?! Eldre enn deg, større enn deg, dyrere biler enn deg...jada...kjempe misunnelig er jeg! Om du leser teksten/overskriften i denne tråden så er det "bilde av bilen din"... hvor står det nevnt at det KUN skal legges ut bilder av bmw?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå