noekult Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 ^ Original farge Og for en herlig strøken E30 Med bur å greier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Vært ute en tur idag på en fotoshoot, bare snappet et bilde fra da jeg kom hjem igjen: Så deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Er trekkvogna si det Snart klar for grunning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Tok et kjapt bilde fra vinduet hjemme etter vask i finværet i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Positiv, vurdert å fjerne øyelokkene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Positiv, vurdert å fjerne øyelokkene? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Lekker bil, Positiv! Selv ville jeg fått på noen mer oldschool felger samt baklykter, krasjer litt i mine øyne på en så god, gammel og klassisk bil. Ellers var dette helt klart en fryd for øyet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 hva med å skaffe chrome pærer også nær du først har hvite blinklys. da slipper du det orange som syns. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 hva med å skaffe chrome pærer også nær du først har hvite blinklys. da slipper du det orange som syns. Hei Det skal jeg. Vil være på bilen, om kort tid. Helt riktig det du sier, de orange pærene må bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 så deg på kaia igår.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordnes Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Vært ute en tur idag på en fotoshoot, bare snappet et bilde fra da jeg kom hjem igjen: Sto og så på bilen din på Rudskogen.. Utrolig tøff farge på den.. Skikkelig tøff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Nu blir det snart motor bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå