StigJ Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Slutt å sitèr med bilde når dere svarer fortløpende!! Fin bil forøvrig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Ser den Var en fin bil, men trenger ikke og se den 4 ganger på rad nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 noen har vel sett'n alt, men veit ikke om detta bildet er publisert. mi precious<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Tok noen bilder med mobilen etter vask idag, men for sterkt motlys fra sola gjorde mobilkamera ubrukelig Men ett bilde ble OK etter en tur innom photoshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 tok noen bilder i dag. 1 i garasjen mens det var sol. og 2 etter det hadde regnet og solen var på vei opp igjen. det siste er mot sola og ikke veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Ganske perfekt den sjuern der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Ganske? Er vel strengt tatt ikke en dritt jeg ville ha endret på den der altså =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 vogna får sydd inn noe nytt metall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Ganske? Er vel strengt tatt ikke en dritt jeg ville ha endret på den der altså =) Ganske sa jeg fordi jeg ikke er fan av bakrutesenkere Men lyktene, fargene, sidespeila, nyrene, felgene+++ satt som et skudd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Ganske? Er vel strengt tatt ikke en dritt jeg ville ha endret på den der altså =) Ganske sa jeg fordi jeg ikke er fan av bakrutesenkere Men lyktene, fargene, sidespeila, nyrene, felgene+++ satt som et skudd! blir nok store forandringer på den ja. Bytte ut fronten til facelift. Facelift Lyktene fremme skal modifiseres litt innvendig og blir også mørke facelift blinklys. Muligens sote bakruta. Men usikkert siden jeg har EL gardin og skal Bytte til 4,4L motoren. Senkes 20 til skal den også. Men ellers blir det ikke forandring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Bilen fikk seg en vask og ett lag med Swissvax Concorso i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriZ87 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Bilder av bilen på vei over til Hamburgö tidligere i dag. Iphone + støvete bil = dårlig bilde, men funker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Fatman! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reintz Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Var å henta ny solskinns bil idag! (ingen BMW, men fortsatt tysker) Finnes kun ett annet eksemplar av denne roadsteren i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 ^Haha, den var fet da Ikke særlig rå, men jeg kan ikke se for meg noe annet enn at en svært personlighetsrik person sitter bak rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå