carlhaakon Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Alt må ikke senkes... Nei, men leser du signaturen hans så må det senkes
VetleMB Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Alt må ikke senkes... Ser penere ut med senk da Lower It!! Haha, alltid "Lower it", som sagt alle andre steder der du har kommentert dette, så MÅ jeg ordne gårdsplassen/innkjørselen Har ikke en nabo som har lett tilgjengelig garasjeplass, og jeg nekter å parkere utenfor garasjen
Tzunami Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Begynt å følge med i tråden din på SW smurfen;) synes bilen din er tøff!
Lorentzose Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Da kom endelig den lengta soten på! Hva synes folk ? Var det bedre ?
SigurdE36 Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Personelig kjører jeg uten sot på e36 coupe, men så ikke så ille ut dette, med tanke på sotingen på lykter og svart farge. Du for holde deg unna Oslo på kveldene nå, han OnklP liker ikke slikt
Lorentzose Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Hehe, Jepp OnkelP kan vere litt ugrei i ny og né!
MagnusHN Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Utrolig dårlig mobilbilde, men bilen er i hvertfall nyvasket!
-Erik- Skrevet August 8, 2012 Skrevet August 8, 2012 Tok bilde av nr 2 bilen idag:) nyvasket (for 2-3uker siden) og fin! Er forøvrig til salgs! her:)
VetleMB Skrevet August 9, 2012 Skrevet August 9, 2012 Utrolig dårlig mobilbilde, men bilen er i hvertfall nyvasket! [ Bilde ] Heldig med kvaliteten på bildet her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå