Kjexx Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Min bil [ Bilde ] Den der var pen. Liker det cleant.
Tzunami Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 hmm..den var nesten litt tøff med sånn to farger... Nei wicky... Det var nesten ikke det.. Hahaha YOLOYOLO?? [ Bilde ] [ Bilde ] blå hellyeah!
M|Fjeld Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Hahaha YOLOYOLO?? [ Bilde ] [ Bilde ] Hell yeah! Kjøra på U know, yolo
APedersen Skrevet August 12, 2012 Skrevet August 12, 2012 Myye pent på denne sida! YOLOYOLO?? [ Bilde ] [ Bilde ] blå hellyeah! Ja, tror nok det hadde blitt blå, hvis det går å få ca den blåfarga med Plastidip tror jeg at jeg bare bestiller Hahaha YOLOYOLO?? [ Bilde ] [ Bilde ] Hell yeah! Kjøra på U know, yolo Haha ja, yolo yolo
liffi Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Var å titta på bilen til en kompis. motivlakkert panseret på bilen. ble ganske tøft. ikke helt min smak, men han har det med å gjøre litt spesielle ting Bilen min begynner å dra på noen km nå... men går som en klokke enda !
APedersen Skrevet August 13, 2012 Skrevet August 13, 2012 Var å titta på bilen til en kompis. motivlakkert panseret på bilen. ble ganske tøft. ikke helt min smak, men han har det med å gjøre litt spesielle ting [ Bilde ] [ Bilde ] Bilen min begynner å dra på noen km nå... men går som en klokke enda ! [ Bilde ] Syykt bra lakkert iallefall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå