jakobm5 Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 nyvasket, men dårlig vær...[ Bilde ] Orginal m5? Meget pen bil med fet farge;)
Ynot Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Handlet meg speilrefleks igår, så da måtte jeg jo ut å knipse noen bilder idag helt nybegynner når det kommer til speilrefleks, og har bare standard kit linse 18-55 IS.. men syns kvaliteten på noen av bildene var meget bra
Haakon_H Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Handlet meg speilrefleks igår, så da måtte jeg jo ut å knipse noen bilder idag helt nybegynner når det kommer til speilrefleks, og har bare standard kit linse 18-55 IS.. men syns kvaliteten på noen av bildene var meget bra [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Pent 1100D? Sent from my iPhone using Tapatalk
Johnny Bravo Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 nyvasket, men dårlig vær...[ Bilde ] Orginal m5? Meget pen bil med fet farge;) Takker Bilen er ombygd av SSP og godkjent selvfølgelig. Digger fargen selv
Ynot Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Handlet meg speilrefleks igår, så da måtte jeg jo ut å knipse noen bilder idag helt nybegynner når det kommer til speilrefleks, og har bare standard kit linse 18-55 IS.. men syns kvaliteten på noen av bildene var meget bra [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Pent 1100D? 450D og er helt nybegynner, så takk
Shattered Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Må pelle det av igjen, mangler klips under!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå