Kvasi Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Finest eller sterkest, jeg vet hva jeg syns er kulest Du aner ikke hvor mye bunndrag du får med presse på diesel.. Hadde det på min forrige bil og det er gøy altså.. Må man ikke bytte noe innmat i motoren eller er det bare bolt on? Bolt on, sånn ca, du må nok gjøre noe med dieselpumpa og motorstyring. Gjetter på 10-15k ca hvis du tør å gøtse og være først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Og bilde av kjærra, jada Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Side 500 Må vel legge ut et bilde av bilen da Mangler enda spacere og ny grill... Uff, det er lenge siden jeg har posta bilde av bilen.. Lenge har den også stått på samme plass, ikke bra, trist at jeg skal selge i tillegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Aldri kjekt å selge... Solgte bil i går selv men det går til en god sak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Peeny Kny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Aldri kjekt å selge... Solgte bil i går selv men det går til en god sak Hmmm... Ja, det gjør vel det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKME30 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 tok et bilde av touringen på første prøve tur og et av en m3 til en kamerat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Har fått gravd,sprengt og planert til garasje. Godt og være i gang med garasje bygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 "Tommelen opp" til deg patrick for en kjempefin e38. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 "Tommelen opp" til deg patrick for en kjempefin e38. Takk for det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Cab`n til ein kompis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Fint helikopter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå