Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

hvor kan jeg se mer av denne bilen? :)

Det er lite info på den bilen desverre/heldigvis, bare noen bilder på forrige side. Jeppe som har bygd den kommer med en egen tråde, men det kan ta litt tid.

den må jeg definitivt se mer av neste fredag! ;) det buret der liker jeg også veeldig godt!!

Bare kom innom du. Send meg en mail på am@ (og så kan du resten av adressen selv). Da vet jeg hvem du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid følt at slike biler er slitsomme/ett ork å bruke som daglige bruksbiler...

Jeg har hilux med 2,4d. Altså uten turbo.. Den kan være litt slitsom da jeg har maksfart på type 30-40 km/t opp de aller verste bakkene rundt om her. Sett bort ifra det, så går det greit. ;) Så med 2,4td tror jeg det hadde blitt bra. :P

Hvis jeg må ta bakkestart i en skikkelig bratt bakke, så er det å dra 1. gir så langt som det går, og når jeg får inn 2. så sier det bare "bløøhh".. Ned i 1. igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid følt at slike biler er slitsomme/ett ork å bruke som daglige bruksbiler...

Jeg har hilux med 2,4d. Altså uten turbo.. Den kan være litt slitsom da jeg har maksfart på type 30-40 km/t opp de aller verste bakkene rundt om her. Sett bort ifra det, så går det greit. ;) Så med 2,4td tror jeg det hadde blitt bra. :P

Hvis jeg må ta bakkestart i en skikkelig bratt bakke, så er det å dra 1. gir så langt som det går, og når jeg får inn 2. så sier det bare "bløøhh".. Ned i 1. igjen..

Bytte? :^o hehe

Min har oppjuster diesel/turbotrykk.. kraftig som bare det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...