ThomasE91 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 hmm.. kor du har kjøpt di hjulmuttra Frode D? Ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Jeg er ikke helt sikker på den fargen jeg heller, Thomas. Men felgene er tøffe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Syns ikke fargen på felgene var noe fin, men bildene du tar er utrolig bra. Får alltid fram rødfargen så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Synes faktisk det var griserått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ikke så veldig begeistret for farven jeg vertfall Tror det på litt avstand vil se ut som skitten hvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Thomas, hvem farge er bilen din ? Lakk de hjula samme farge som bilen Den er så kul og fin, men disse SU skiltene, hadde jeg bytta tvert. !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Tror felgene hadde sett bra ut på en sort bil, er enig med deg at fargen kanskje ikke var helt snill mot rødfargen din. Å lakke de røde har jeg liten tro på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnny Bravo Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 da var vinterfelgene lakket.. men ikke fornøyd med fargen men hva synes dere?[ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Kule felger, men det var ett eller annet med fargen som ikke klaffet helt ja.. Koksgrå tror jeg hadde gjort seg på disse. Er det pulverlakk? Smoothe bilder btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskj Skrevet November 24, 2012 Share Skrevet November 24, 2012 Hvite eller ganskje gullfarget kunne vært tøft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 tja, kul farge på felgene i seg selv men ikke helt match med røde bilen. dritfet bil sånn ellers da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Måtte en tur å sjekke opp på a. Vinterlagret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Tror felgene hadde sett bra ut på en sort bil, er enig med deg at fargen kanskje ikke var helt snill mot rødfargen din.Å lakke de røde har jeg liten tro på +1 bilen er grise grom, men syns du bomma lit på fargen på felgene der ja. likte de bedre før du lakkerte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Tok en aldri så liten interiør vask av godbilen idag. Støvsuging og vask + meguiars interior detailer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet November 25, 2012 Share Skrevet November 25, 2012 Tror nesten Rondellene må ha blank kant og en vanlig sølv/gråfarge i senter. Har sett mye rart nå man lakker breie felger i én farge. Ødelegger designet på hjulet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå