thommas88 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 [ Bilde ] Jeg vil også ha et drivhus hvor jeg kan dyrke grom-biler og campingvogner Henta meg E30 idag, mer om denne i tråden min (se signatur) Noen som vet hva slags striper det er på bilen? Svar gjerne på PM om noen vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.[ Bilde ] Det ble 1'er på deg ja, det har gått meg hus forbi! Grattis!! Hvordan synes du den er, spes motoren? Er vel første bildet jeg har lagt ut, hehe:) Takk takk. Morsom bil det! Er overrasket over motoren. Mye mer komfortabel og ålreit enn den E92'n jeg hadde som var 320i. Får bare se hvor lenge jeg klarer å beholde den:) Sent from my iPhone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Holdt på i et par dager med å polere bilen... Dårlig iPhone bilde.[ Bilde ] Det ble 1'er på deg ja, det har gått meg hus forbi! Grattis!! Hvordan synes du den er, spes motoren? Er vel første bildet jeg har lagt ut, hehe:) Takk takk. Morsom bil det! Er overrasket over motoren. Mye mer komfortabel og ålreit enn den E92'n jeg hadde som var 320i. Får bare se hvor lenge jeg klarer å beholde den:) Sent from my iPhone 5 Skjønner, så veldig fin ut da (ut fra det lille bildet ) Tenkte meg en tur ut på prøverunde i dag, skal se på en 120d og en E60 525i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Skjønner, så veldig fin ut da (ut fra det lille bildet ) Tenkte meg en tur ut på prøverunde i dag, skal se på en 120d og en E60 525i Jada, bilen er omtrent ny med rett over 30tkm på teller'n. Såpass ja! 120D går vanvittig bra i en så liten bil, men du er vel mere 5'er mann;) Sent from my iPhone 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Flaut, men årets første vask unnagjort, og det i vaskemaskin.. Ble forholdsvis ren da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adyton Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Hardangervidda søndag - cab-sesongen er i full gang Mvh Jan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Er ikkje mange gangene taket ditt er på jan Uansett årstid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 her står prosjekte! Blir M3 3,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Var å kikket til babyen min i dag den koser seg i garasjen og venter på våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 her står prosjekte! Blir M3 3,2[ Bilde ] Det der er vell ikke den du bytta med? Funne deg nytt skall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmmww1 Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 her står prosjekte! Blir M3 3,2[ Bilde ] Det der er vell ikke den du bytta med? Funne deg nytt skall? er 320en eg bytta i med jokke om det er de du lurte på? kler den heilt naken å får den rustsveist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Januar 18, 2013 Share Skrevet Januar 18, 2013 Spesielt å se gamlebilen så ribbet Men har troen, dette blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Januar 19, 2013 Share Skrevet Januar 19, 2013 Ikke noe bmw desverre, men er jo snart isbane kjøring å da må banebilen gjøres klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå