carlhaakon Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 ^^ Mangler bare coilovers og spacere nå.. HEhe, ikkje høy er ikke motor i den så ekstra høy, står org m3 fjørbein på. spacer har jeg også men skal ha andre felger ander felger er jo grommeste hjula på markedet der, fyller jo hjulbuene dine som bare det moro det ble bil av denne igjen også synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 litt mørkt, men da ser man lyset godt mtech2 bak, kommer foran til våren! ettermonterte angeleyes sats fra gs bildeler tatt på en fin sommer dag i tona! er en 04 mod 316i 1.8 liters motor. er svart tak + sportsstoler i delskinn. har akkuart rundet 90.000 km så har ikke gått så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Liten kveldsphotoshoot i stad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 nydelig bil og bilder Martin-D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morstan Skrevet September 22, 2010 Share Skrevet September 22, 2010 Gromme bilder og nydelig bil Knall å ta bilde ved/på nye delen på Granstunet, tatt noen der selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 hmm...en av få e30 jeg faktisk synes er pen....og det er et STOOOOORT kompliment fra meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 23, 2010 Share Skrevet September 23, 2010 Ikke verdens beste bilder, da de alle er tatt med iPhone.. Men det er da bilen min! Og ja, fronten skal NED. hahaha. Og opp pussing av felger : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 blomblom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 1, 2010 Share Skrevet Oktober 1, 2010 Liten fjell tur og en liten photoshoot Smakebit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 BMW vs BELL25D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Her er min 120d med "nye" 18-tommere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 bildebilde bilde bilde Elsker bilen din martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 2, 2010 Share Skrevet Oktober 2, 2010 Tok et bilde av "ny"bilen min også idag. Dårlig bilde men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Noen dager siden i belgia. BMW 323 i, Alpina B62.8 og Hartge 323I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå