Horcas Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Kom litt snø siste døgnet, så måtte grave fram bilen [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Ååå, du som har kjøpt denne? SIKLA på den utenfor handelsparken!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Er nok min ja. Herlig bil, må bare si det Hatt lyst på en siden jeg så en på Østbyen for et par år siden og når jeg fikk sjansen i romjula, så tok jeg den Litt utfordrende med 255/40/19 piggfritt her oppe, så vurderer 18" og Hakka 7. Kjedelig å sose rundt i 60-70 med en sånn bil Og så er det jo litt artig å ha noe som ingen andre har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 "Litt" feil merke her inne, men felgane kjem vertfall frå BMW:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Er nok min ja. Herlig bil, må bare si det Hatt lyst på en siden jeg så en på Østbyen for et par år siden og når jeg fikk sjansen i romjula, så tok jeg den Litt utfordrende med 255/40/19 piggfritt her oppe, så vurderer 18" og Hakka 7. Kjedelig å sose rundt i 60-70 med en sånn bil Og så er det jo litt artig å ha noe som ingen andre har Nice Kjøpte du den fra Bodø? Da kan det være "dine" vintefelger jeg har på sjuern nå isåfall Hehe ser den, ja artig å skille seg ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Nei, er ikke den i Bodø jeg har kjøpt. Den er nokså sliten i lakken og ikke så velutstyrt som min. Vinterfelgene er originale E60 M5 hjul , 8.5 foran og 9.5 bak Bakfelgene har et annet innpress enn originalt som gjør at de stikker litt inn i hjulbuen. Ser litt stusselig ut hvis man kan si det om 19" da. Sommerfelgene derimot er også litt konkave og med originalt innpress foran og bak fyller de heeelt ut i hjulbuen. Ser helrått ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Okei Ja, la merke til hjulene Gleder meg til å se den til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 Coupen venter på sol, senk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Januar 26, 2013 Share Skrevet Januar 26, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] "Litt" feil merke her inne, men felgane kjem vertfall frå BMW:p Ser ut som en (dessverre for ny) 142? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 [ Bilde ][ Bilde ] "Litt" feil merke her inne, men felgane kjem vertfall frå BMW:p Ser ut som en (dessverre for ny) 142? Nesten, 1980 modell 242 Bredda litt bak, felgane er 18x10 et25 med 25mm spacer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 [ Bilde ] rå eksos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Ja dæven Haha, grom den potta! Har også montert hevesett på framfjøra for å få den rikktige høyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tommis Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Januar 27, 2013 Share Skrevet Januar 27, 2013 rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå