Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?

Share

Anbefalte innlegg

Er nok min ja. Herlig bil, må bare si det :D Hatt lyst på en siden jeg så en på Østbyen for et par år siden og når jeg fikk sjansen i romjula, så tok jeg den :)

Litt utfordrende med 255/40/19 piggfritt her oppe, så vurderer 18" og Hakka 7. Kjedelig å sose rundt i 60-70 med en sånn bil :P

Og så er det jo litt artig å ha noe som ingen andre har ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok min ja. Herlig bil, må bare si det :D Hatt lyst på en siden jeg så en på Østbyen for et par år siden og når jeg fikk sjansen i romjula, så tok jeg den :)

Litt utfordrende med 255/40/19 piggfritt her oppe, så vurderer 18" og Hakka 7. Kjedelig å sose rundt i 60-70 med en sånn bil :P

Og så er det jo litt artig å ha noe som ingen andre har ;)

Nice :) Kjøpte du den fra Bodø? Da kan det være "dine" vintefelger jeg har på sjuern nå isåfall :P

Hehe ser den, ja artig å skille seg ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er ikke den i Bodø jeg har kjøpt. Den er nokså sliten i lakken og ikke så velutstyrt som min. Vinterfelgene er originale E60 M5 hjul , 8.5 foran og 9.5 bak :P

Bakfelgene har et annet innpress enn originalt som gjør at de stikker litt inn i hjulbuen. Ser litt stusselig ut hvis man kan si det om 19" da. Sommerfelgene derimot er også litt konkave og med originalt innpress foran og bak fyller de heeelt ut i hjulbuen. Ser helrått ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...