Sjøbuse Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 liten førvinter vask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Ikke lenge før vinterskoa må på Åssen blir denna om vinteren..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Sjøbuse: Bilen din er rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Her er min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 X5 er så deilig! Misunnelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheUltimateDrivingMachine Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Sjøbuse: Bilen din er rå Enig! Perfekt i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 X5 er så deilig! Misunnelig! Den er til salgs............. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 4, 2010 Share Skrevet November 4, 2010 Pleier ikke å poste bilder av en skitten bil, men kjøpe nytt objektiv i dag, så da måtte jeg jo ta noen bilder med en gang. Tatt med Canon 135mm f/2.0L på en 7D. Herlig uskarp bakgrunn med f/2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kongklykken Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Tatt i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Lurer på hvordan denne er på vintre føre og om dørene virker i -20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Z1 ja!! Rimelig sjelden bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 5, 2010 Share Skrevet November 5, 2010 Tidlig dag på jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Sjøbuse: Bilen din er rå Enig! Perfekt i mine øyne takker for det. men nå mangler front leppa da. så er ikke helt så fin som den pleier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet November 6, 2010 Share Skrevet November 6, 2010 Pleier ikke å poste bilder av en skitten bil, men kjøpe nytt objektiv i dag, så da måtte jeg jo ta noen bilder med en gang. Tatt med Canon 135mm f/2.0L på en 7D. Herlig uskarp bakgrunn med f/2. Hvor kjøpte du de splitterene? Passer vel på M fangeren til E87 å den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå