Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

Tøft! :D Har du polariseringsfilter?

Jess det har jeg;) er jo nesten en must det på den rødfargen:P da fargene blir best:P hehe

Hehe, sant det :) Måtte ut å teste mitt litt også, hadde nesten glemt jeg hadde det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har fått rondell 58 i 18" å blitt alt for høy.. 18" på e34 er en tomme for stort gitt.. [ Bilde ]

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Mest fornuftige jeg har hørt i hele dag ;)

Hehe, med 8, 5 x 17 hadde jeg 3cm fra bærebru og ned, nå tørr jeg ikke måle en gang:-p

Har vell ikke tommestokk som er lang nokk:-p

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ikke gjemt loddene på så åpne felger...

Får ikle gjemt de nei, men går ann å kun bruke lodd på innsiden, fordel når man har så åpne felger ;) tror de fleste avbalanseringsmaskiner har den funksjonen ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt forskjell på 8, 5 og 10 felger og da.. får ikke 10" så langt inni buene som 17x8, 5:-p.. å nå har jeg 225/40 framme og 245/40 bak og hadde 215/40 på 17:-), og jeg har egentlig vondt for og tro att den blir like lav med 18 som med 17:-).. er mere rulleomkrets på nye dekka, er klar over det, men måtte justere endel opp for å få på rondellene og

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ikke gjemt loddene på så åpne felger...

Får ikle gjemt de nei, men går ann å kun bruke lodd på innsiden, fordel når man har så åpne felger ;) tror de fleste avbalanseringsmaskiner har den funksjonen ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

ikke om ujevnheten ligger i ytterkant av felgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel ikke gjemt loddene på så åpne felger...

Får ikle gjemt de nei, men går ann å kun bruke lodd på innsiden, fordel når man har så åpne felger ;) tror de fleste avbalanseringsmaskiner har den funksjonen ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

ikke om ujevnheten ligger i ytterkant av felgen?

Man får avbalansert ganske godt jo, men ujevnheter vil man aldri på balansert bort, det må rettes ;) samt om man legger om så kan man vri gummien rundt på felgen for å finne beste plassering av dekk/felg så det blir minst mulig lodd ;) mye triks man lærer når man hsr jobbet med det ;)

Sent from my toaster using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...