JMossige Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Meget pen farge på den der. Men enig med at du bør bytte ut frontblink
Tzunami Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 prøv de org sotede blinklysene, de ser mye bedre ut en kamerat satt de nettopp på sin e46 touring, og det så straks bedre ut!
APedersen Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 [ Bilde ] Er enig med de andre; Originalsotede blinkers, spacere, litt lavere om du har coilovers, M3 speil, sideskjørt/bakfanger?, toning av ruter. Pen bil/farge og virkelig et bra utgangspunkt
andreaskarm Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 [ Bilde ] Er enig med de andre; Originalsotede blinkers, spacere, litt lavere om du har coilovers, M3 speil, sideskjørt/bakfanger?, toning av ruter. Pen bil/farge og virkelig et bra utgangspunkt Takk.. sote ruter skjer ikke.. Spacere fremme hadde gjort seg ja.. Har kun eibach prokit nå. 30-20.. M3 speil syns jeg bryter litt med den ellers så kantete formen. Er ikke sikker.. Bakfanger vil jeg ha meg vertfall.. Samme med sideskjørt.. hadde gjort seg det og..
kvammis Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 andreaskarm: Slenger ut et par bilder av gamle bilen min så får du se med andre blinklys For å ikke spore helt av får jeg slenge med et bilde fra idag også. Kjørte fra garasjen til jobben, kjekt å "cruise" i goværet uten dører..
APedersen Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 [ Bilde ] Er enig med de andre; Originalsotede blinkers, spacere, litt lavere om du har coilovers, M3 speil, sideskjørt/bakfanger?, toning av ruter. Pen bil/farge og virkelig et bra utgangspunkt Takk.. sote ruter skjer ikke.. Spacere fremme hadde gjort seg ja.. Har kun eibach prokit nå. 30-20.. M3 speil syns jeg bryter litt med den ellers så kantete formen. Er ikke sikker.. Bakfanger vil jeg ha meg vertfall.. Samme med sideskjørt.. hadde gjort seg det og.. Litt enig der, har nesten lyst å fjerne sotingen på min da det ser mye cleanere ut uten Må vel slenge med bilde mens jeg er her Blir uten tvil heltrekkende list ved skilt, synes det ødelegger det ellers pene utseende på en hver bil.
SST Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Et bilde etter å ha fylt ny energi i tanken i kveld, klar for langtur i morgen
eriksen76 Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 Fått på svart grill istedet for krom (nyvasket og) Da venter jeg bare på M striper til grillen!
Xavi0n Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 [ Bilde ] Hvor får man tak i sånne striper? Sent from a galaxy far far away
Stenbakken Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 [ Bilde ] Hvor får man tak i sånne striper? Sent from a galaxy far far away ebay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå