Gå til innhold

Snapshot of the day - Tok du bilde av bilen din i dag?


 Share

Anbefalte innlegg

[ Bilde ]

Er enig med de andre; Originalsotede blinkers, spacere, litt lavere om du har coilovers, M3 speil, sideskjørt/bakfanger?, toning av ruter. Pen bil/farge og virkelig et bra utgangspunkt :)

Takk.. sote ruter skjer ikke.. ;-) Spacere fremme hadde gjort seg ja.. Har kun eibach prokit nå. 30-20.. M3 speil syns jeg bryter litt med den ellers så kantete formen. Er ikke sikker.. Bakfanger vil jeg ha meg vertfall.. Samme med sideskjørt.. hadde gjort seg det og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

andreaskarm:

Slenger ut et par bilder av gamle bilen min så får du se med andre blinklys :)

DSC_0011.jpg

DSC_0016.jpg

For å ikke spore helt av får jeg slenge med et bilde fra idag også.

Kjørte fra garasjen til jobben, kjekt å "cruise" i goværet uten dører..

20130620_171730_zps264e0e03.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Er enig med de andre; Originalsotede blinkers, spacere, litt lavere om du har coilovers, M3 speil, sideskjørt/bakfanger?, toning av ruter. Pen bil/farge og virkelig et bra utgangspunkt :)

Takk.. sote ruter skjer ikke.. ;-) Spacere fremme hadde gjort seg ja.. Har kun eibach prokit nå. 30-20.. M3 speil syns jeg bryter litt med den ellers så kantete formen. Er ikke sikker.. Bakfanger vil jeg ha meg vertfall.. Samme med sideskjørt.. hadde gjort seg det og..

Litt enig der, har nesten lyst å fjerne sotingen på min da det ser mye cleanere ut uten :P

Må vel slenge med bilde mens jeg er her :)

2mrbo9e.jpg

Blir uten tvil heltrekkende list ved skilt, synes det ødelegger det ellers pene utseende på en hver bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...