Jokkke Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Gjort nå da jokke? Bare hull i en radiatorslange, som førte til at den kokte. Ikke noe alvorlig, bare kjipt å stå med motorproblemer kl3 om natten i regnvær.
Tzunami Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 godt det ikke var noe alvorlig! det er vel enkel fiks det?
Anderspr0 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Nye skilt, skiltholder og grill [ Bilde ] Får du ettersendt veiavgift-merket? Må man ha det på?
Evenol Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Nye skilt, skiltholder og grill [ Bilde ] Får du ettersendt veiavgift-merket? Må man ha det på? Oblater ble det slutt på 1.mai 2012. Staten sparer forøvrig 20mill. årlig på å ikke sende ut oblater!
Z1 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Nye skilt, skiltholder og grill [ Bilde ] Får du ettersendt veiavgift-merket? Må man ha det på? Oblater ble det slutt på 1.mai 2012. Staten sparer forøvrig 20mill. årlig på å ikke sende ut oblater! Ja og di pengene bygger dem nye bomstasjoner for.
Erik89 Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Ikke heelt fra i dag, men dårlig med nett der jeg var så blir å legge ut i dag Black-n-White by ErikJunior, on Flickr Skråvann by ErikJunior, on Flickr Double up by ErikJunior, on Flickr Refleksjon HDR by ErikJunior, on Flickr
ZhilleN Skrevet Juni 29, 2013 Skrevet Juni 29, 2013 Andre hjul Erik så hadde den caben hvert jækla fin
eriksen76 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Ikke heelt fra i dag, men dårlig med nett der jeg var så blir å legge ut i dag [ Bilde ] Black-n-White by ErikJunior, on Flickr [ Bilde ] Skråvann by ErikJunior, on Flickr [ Bilde ] Double up by ErikJunior, on Flickr [ Bilde ] Refleksjon HDR by ErikJunior, on Flickr Siste bildet var en fulltreffer
Erik89 Skrevet Juni 30, 2013 Skrevet Juni 30, 2013 Takk Andre hjul Erik så hadde den caben hvert jækla fin Jeg har andre felger stående, men de må ha nye dekk..som jeg ikke har penger til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå