varg Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Har man et hat for krom, og samtidig litt over gjennomsnitt glad i japsebil så.. Yay or nay? Sent from my iPhone using Tapatalk
Haukefer Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Har man et hat for krom, og samtidig litt over gjennomsnitt glad i japsebil så..[ Bilde ] Yay or nay? Sent from my iPhone using Tapatalk Nay Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Walkabout Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Har man et hat for krom, og samtidig litt over gjennomsnitt glad i japsebil så..[ Bilde ] Yay or nay? Sent from my iPhone using Tapatalk Grusomt.
Danielk Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Har man et hat for krom, og samtidig litt over gjennomsnitt glad i japsebil så..[ Bilde ] Yay or nay? Sent from my iPhone using Tapatalk Må si meg enig med de to over her, nay. Men stussa litt over signaturen din også "E92 Touring", tror du mener E91
APedersen Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Lei av drittvær, blir forhåpentligvis bedre fra i dag av
varg Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Må si meg enig med de to over her, nay.Men stussa litt over signaturen din også "E92 Touring", tror du mener E91 Var bare for ikke å ha krom egentlig. Mulig det er e91 og ikke 92. Er ikke så stødig på BMW ennå dessverre. Sent from my iPhone using Tapatalk
Dal-z Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 med fare for å bli litt hata her inne, så tror jeg det kunne vært kult med stickerbombing, MEN, kun dersom stilen fullføres helt på hele bilen mtp. stuk og slikt.
varg Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Matcher rosa prinsessesolskjermene i bakvinduene da Med gjennomført stil er det mye rart som blir kult. Sent from my iPhone using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå