wicky124 Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Sånn ser stickerbombing kult ut på en nyere bil...
APedersen Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Foorguder E30'n din Jørgen, du tar også nydelige bilder Forresten er de bildene redigerte?
Jørgen Lie Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Takk takk alle APedersen: Finjustert bare. Bruker som regel å justere litt på exposure, saturation, contrast, luminance, noisereduction og clarity.. Altså, ikke sikkert jeg gjør det på alle bilder, men som regel det er rører, om jeg rører noe.. Går mye i å ta mange like bilder, med forskjellige innstillinger på kameraet til jeg finner en kombinasjon jeg liker
APedersen Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Okeei, lurt! - Må vel poste noe jeg også Trenger sårt en lakkering av frontfanger, egentlig hele bilen..
ZhilleN Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Sånn ser stickerbombing kult ut på en nyere bil...[ Bilde ] Den der var rett og slett GRISFÆÆÆL!!!!!
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 22, 2013 Skrevet Juli 22, 2013 Her er bilen min den er klin orginal, men d blir den ikke lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå