Fredrik 90 Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Hadde meg en liten fotoshoot i dag, merker at jeg er ikke på mitt mest kreative når jeg skal ta bilder Men blei da noe...
BMWbørge Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Måtte ta et etter gymmen bilde ha en fin kveld bimmers Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
VegarVS Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Nå med tonede ruter:) Sent from my Ifaun using Tapatalk
tommyheimberg Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 Første turen med ny bensinpumpe ig kam:-) har og satt på 25 mm spacere bak, mwn er for lite:-( Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
Sturmtiger Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 M5`n og nye trekkbilen :[ Bilde ] Må få deg skilter! :>
APedersen Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 [ Bilde ] Peerfekt E60 front Men har du vurdert xenon i tåkelysene? Tror det hadde blitt kult!
Walkabout Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 [ Bilde ] Peerfekt E60 front Men har du vurdert xenon i tåkelysene? Tror det hadde blitt kult! Takk for det Har prøvd xenon i tåkelysene, men byttet siden det ikke er lov. Litt vanskelig å se på bildene, men nå har jeg hyper yellow (ikke vanlig halogen), noe som blir en veldig fin kontrast til de hvite ringene. Ser veldig mye tøffere ut i virkeligheten. Skal få tatt noen ordentlige bilder med proff-kamera snart
ThomasE91 Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Var på Vallåkratreffet i helgen så ikke akk bilder fra i dag men:P. det var et sykt treff der det skjedde ting både dag og natt:P Her har dere noen bilder av min som står så fint utstilt:P også fikk jeg laget meg noen enkle utstillingsskilt. Jeg har også foliert subbkassen baki. synes det ble kult jeg:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå