///Mysild Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 sjompa: gjerne lag en tråd om bilen hvilken motor er det og slikt? ser bøs ut men som sagt, du må få snudd sideskjørtene riktig vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Ja, hør på Mysild nå din klædd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjompa Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 hehe, har akkurat fått den da slampen. derfor jeg ikke har sagt noe. ja, jeg veit mysild. bare ikke fått tid til det enda, hehe. Post om bilen er på vei;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 og legg linken her, så slipper jeg å lete ^^ hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oak Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 kjapt bilde av nye pærene i tåkelysa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 Tok bilde av min og far sin etter en vask idag. Fin høydekontrast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xeont Skrevet Mai 20, 2009 Share Skrevet Mai 20, 2009 fikk godvasken idag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Trist syn... Og jeg som skal på treff i morgen... Krysser fingrene på pent vær... Bilde tatt for 5 minutter siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Hva slags felger er det du har? Har leta etter noe lignende til min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 På min? Det er Breyton Vision omlakkert i farge BMW Silvergrey. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Trist syn... Og jeg som skal på treff i morgen... Krysser fingrene på pent vær...Bilde tatt for 5 minutter siden. du som har denne ja med AE koblet opp mot coupelyset til hver dør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 Er nok det ja. Hatt den snart i 8 år. Hehe. De er koplet opp bak hanskerommet inn på modulen til kupelyset ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicooo Skrevet Mai 22, 2009 Share Skrevet Mai 22, 2009 dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3XXTouring Skrevet Mai 23, 2009 Share Skrevet Mai 23, 2009 Ble noen bilder når det endelig var fint vær igjen=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå