liffi Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Snappa et bildet i dag jeg å. Det MÅTTE begynne å snø.... Jeg som hadde trua på at bilen skulle få sinn første tur i år på bare veier !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Hehe... Jeg så mange tyske biler med sommerdekka på ute i dag... Stod stille, selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Mars 31, 2011 Share Skrevet Mars 31, 2011 Ny carbon leppe Hvordan festet du den leppa ? Tok du av fangeren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Ny carbon leppe Hvordan festet du den leppa ? Tok du av fangeren ? Jeg tok av fangeren og brukte rute lim og skrudde med 10 selvborende skruer. lot det stå og tørke noen timer.. Det er lettest og ta av fangeren, mener jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henryk Skrevet April 1, 2011 Share Skrevet April 1, 2011 Et bilde som ble tatt like før det kom litt snø. Like før bilen blir satt inn nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sydenfareren Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 Fikk tatt et greit bilde av bilen i uværet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet April 2, 2011 Share Skrevet April 2, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Dr M Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kajmer Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ikke akkurat beste parkeringen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Tok noen utrolig dårlige mobil bilder istad: Noe av det peneste jeg har sett! Hvilke farge er det? dakargelb? Og felgene satt som et skudd, rett og slett strøkent! Ser den selges! hadde jeg bare hatt litt høyere bilbudsjett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Noen medlemmer fra "bmw lokal" =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Ute å lekte meg litt her en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Tok noen utrolig dårlige mobil bilder istad: Noe av det peneste jeg har sett! Hvilke farge er det? dakargelb? Og felgene satt som et skudd, rett og slett strøkent! Ser den selges! hadde jeg bare hatt litt høyere bilbudsjett Ja, eller det er Dakaryellow2. Fikk en god kompis til å ta bilder idag. Endel bedre en de jeg tok med telefonen her er ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 3, 2011 Share Skrevet April 3, 2011 Fikk en god kompis til å ta bilder idag. Endel bedre en de jeg tok med telefonen her er ett ÆHH, DET BLEI NYDELIG!! Jeg gleder meg til han får fiksa de av min og. Men vi glemte å få tatt bilde av våres sammen da. Eller gjorde han det når vi spylte den av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå