Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens fortvilelse.

Skulle hente bilen fra EU-kontroll, måtte bytte frontrute, lykter (glass og def. justeringsmotor), samt begge kulelagre bak.

Hadde nok å tenke på, og bilen sto parkert rett utenfor porten til verkstedet.

Skulle rygge bilen litt bak for å kjøre, så en bil i speilet som parkerte 1meter til venstre fra bakenden, og så ikke noe bak. La over, og rygget forsiktig vekk fra bilen. BAM, rett i den usynlige hengeren. Fyren kjørte rolig videre, uten å legge merke til det. (Han snakket i tlf)

Hvordan kan man bytte denne delen? Meget lite gjennomtenkt å lage en del som går fra fronten (over og under dørene), rundt baken og fram igjen, nesten 10m lang.

Snakker om en dårlig dag? Rygget bokstavelig talt 1 meter fra EU-kontroll  :grr:

Om noen ønsker, kan jeg oppgi bilens plassering, nøklene får du. Så kan jeg i det minste melde bilen stjålet å kanskje få noen kroner.

post-71485-0-14761800-1384793901_thumb.j

Skrevet

Dagens fortvilelse.

Skulle hente bilen fra EU-kontroll, måtte bytte frontrute, lykter (glass og def. justeringsmotor), samt begge kulelagre bak.

Hadde nok å tenke på, og bilen sto parkert rett utenfor porten til verkstedet.

Skulle rygge bilen litt bak for å kjøre, så en bil i speilet som parkerte 1meter til venstre fra bakenden, og så ikke noe bak. La over, og rygget forsiktig vekk fra bilen. BAM, rett i den usynlige hengeren. Fyren kjørte rolig videre, uten å legge merke til det. (Han snakket i tlf)

Hvordan kan man bytte denne delen? Meget lite gjennomtenkt å lage en del som går fra fronten (over og under dørene), rundt baken og fram igjen, nesten 10m lang.

Snakker om en dårlig dag? Rygget bokstavelig talt 1 meter fra EU-kontroll  :grr:

Om noen ønsker, kan jeg oppgi bilens plassering, nøklene får du. Så kan jeg i det minste melde bilen stjålet å kanskje få noen kroner.

Skaden går over 2 deler (streken i midten er en skjøt). 

Men er ikke nødvendig å bytte de heller, lar seg fint rette.. 

Skrevet (endret)

20131119_235504_zps90dea015.jpg 20131119_235511_zps49545ada.jpg 20131120_000031_zpse9e095dd.jpg 20131120_000019_zps53b05c14.jpg

vinterdekka var faktisk overaskende gode :) og iPad er ubrukelig å skrive med her.....

Endret av sjøbuse
Ryddet på teksten i posten (med ipad)
Skrevet

Da var jeg endelig klar for vinterens strabaser. Og det var jammen i siste liten...

Syns de felgene er skikkelig kule! :P Men pleier piggdekk vær så nyttig her? Aldri hatt det på mine jeg, og har aldri tenkt så veldig over det heller

Skrevet

Syns de felgene er skikkelig kule! :P Men pleier piggdekk vær så nyttig her? Aldri hatt det på mine jeg, og har aldri tenkt så veldig over det heller

Ja jeg liker de veldig godt selv. 1 tomme større så hadde det stått sommerdekk på dem :)

Liker egentlig ikke piggdekk men kjøpte de billig av Tommy her inne. Han skulle jo ikke ha vinterhjul til M3en sin uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...