Anderspr0 Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Dagens fortvilelse. Skulle hente bilen fra EU-kontroll, måtte bytte frontrute, lykter (glass og def. justeringsmotor), samt begge kulelagre bak. Hadde nok å tenke på, og bilen sto parkert rett utenfor porten til verkstedet. Skulle rygge bilen litt bak for å kjøre, så en bil i speilet som parkerte 1meter til venstre fra bakenden, og så ikke noe bak. La over, og rygget forsiktig vekk fra bilen. BAM, rett i den usynlige hengeren. Fyren kjørte rolig videre, uten å legge merke til det. (Han snakket i tlf) Hvordan kan man bytte denne delen? Meget lite gjennomtenkt å lage en del som går fra fronten (over og under dørene), rundt baken og fram igjen, nesten 10m lang. Snakker om en dårlig dag? Rygget bokstavelig talt 1 meter fra EU-kontroll Om noen ønsker, kan jeg oppgi bilens plassering, nøklene får du. Så kan jeg i det minste melde bilen stjålet å kanskje få noen kroner.
MagnusHN Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Kjipt :/ Men er litt dumt å tulle med forsikringssvindel her inne
Simennzz Skrevet November 18, 2013 Skrevet November 18, 2013 Kan ta nøklene jeg, så kan jeg kjøre den til forsikringsselskapet og fortelle svindelen du prøver å begå.Dette er jo din feil og det betyr ikke at andre forsikringskunder skal betale for at du ikke klarer å rygge. Haukefer, lassew93, pinadud og 1 annen reagerte på dette 4
kvammis Skrevet November 19, 2013 Skrevet November 19, 2013 Dagens fortvilelse. Skulle hente bilen fra EU-kontroll, måtte bytte frontrute, lykter (glass og def. justeringsmotor), samt begge kulelagre bak. Hadde nok å tenke på, og bilen sto parkert rett utenfor porten til verkstedet. Skulle rygge bilen litt bak for å kjøre, så en bil i speilet som parkerte 1meter til venstre fra bakenden, og så ikke noe bak. La over, og rygget forsiktig vekk fra bilen. BAM, rett i den usynlige hengeren. Fyren kjørte rolig videre, uten å legge merke til det. (Han snakket i tlf) Hvordan kan man bytte denne delen? Meget lite gjennomtenkt å lage en del som går fra fronten (over og under dørene), rundt baken og fram igjen, nesten 10m lang. Snakker om en dårlig dag? Rygget bokstavelig talt 1 meter fra EU-kontroll Om noen ønsker, kan jeg oppgi bilens plassering, nøklene får du. Så kan jeg i det minste melde bilen stjålet å kanskje få noen kroner. Skaden går over 2 deler (streken i midten er en skjøt). Men er ikke nødvendig å bytte de heller, lar seg fint rette..
StigJ Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Da var jeg endelig klar for vinterens strabaser. Og det var jammen i siste liten...
Sjøbuse Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Min bil er også klar for vinter nå. Freakshow reagerte på dette 1
Mattae Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 (endret) vinterdekka var faktisk overaskende gode og iPad er ubrukelig å skrive med her..... Endret November 20, 2013 av sjøbuse Ryddet på teksten i posten (med ipad) Freakshow reagerte på dette 1
Steinhar Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Ikkje bmw, men va ute å sjekka føret me mondeoen Halvor_nor reagerte på dette 1
Simennzz Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Da var jeg endelig klar for vinterens strabaser. Og det var jammen i siste liten... Syns de felgene er skikkelig kule! Men pleier piggdekk vær så nyttig her? Aldri hatt det på mine jeg, og har aldri tenkt så veldig over det heller
StigJ Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Syns de felgene er skikkelig kule! Men pleier piggdekk vær så nyttig her? Aldri hatt det på mine jeg, og har aldri tenkt så veldig over det heller Ja jeg liker de veldig godt selv. 1 tomme større så hadde det stått sommerdekk på dem Liker egentlig ikke piggdekk men kjøpte de billig av Tommy her inne. Han skulle jo ikke ha vinterhjul til M3en sin uansett.
Toastjern Skrevet November 20, 2013 Skrevet November 20, 2013 Står og venter på at noen kjøper felgene som sitter på, så jeg får kjøpt vinterdekk til vinterfelga.. 8000kr m/halvslitte sommerdekk eller gi med bud på PM.. Link for mer info og bilder av felgene: http://bimmers.no/topic/772962-17-m-contour-ii-selges-meller-uten-sdekk/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå