SAF Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Fornøyd nå Dobbel eksos og luft så er det ferdig wicky124 reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Absolutt ikke noen fan av fargen på felgene, men ellers så ser den bra og clean ut med mye mørke detaljer I mine øyne kommer det bare til å bli harry og stygt om du skal ha den lavere (luft) enn hva du har nå.
aalgaard Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Fornøyd nå Dobbel eksos og luft så er det ferdig DSC_0236~3.jpg Begynner å bli bra denne nå tøft me luft
HPVL Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Jeg syns de røde felgene passet bra til den helsorte bilen! Felgene bryter opp og gir en fin kontrast Sent from my iPhone using Tapatalk
SAF Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Jeg syns de røde felgene passet bra til den helsorte bilen! Felgene bryter opp og gir en fin kontrast Takk takk Sent from my iPhone using Tapatalk
MagnusHN Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Litt småtteri igjen nå, så er den klar for lakkboksen Sent from my GT-I9505 using Tapatalk E3Sex reagerte på dette 1
Walkabout Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Tenkt på andre felger. Har folk noen forslag? Felgene i seg selv er fine, med stilrent design. De er fine i sølv, kanskje også svart for å understreke stilen på bilen. Eventuelt i en lysere bronse-finish Kunne jeg tenkt meg på min E60 med tid og stunder, grill og felger i bronse-finish.
SAF Skrevet April 14, 2014 Skrevet April 14, 2014 Felgene i seg selv er fine, med stilrent design. De er fine i sølv, kanskje også svart for å understreke stilen på bilen. Eventuelt i en lysere bronse-finish Kunne jeg tenkt meg på min E60 med tid og stunder, grill og felger i bronse-finish. De var svarte før de ble lakkert.. Men syns det ble så borte i bilen om du skjønner..
Thomaslied Skrevet April 15, 2014 Skrevet April 15, 2014 Lite stemningsbilde mens jeg prøver å finne ut hvilke sommerfelger jeg skal gå for! Nei, sommerfelgene som stod på følte ikke med pga skade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå