doG Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Da har de glemt å snakke med kundene til Jæger Sentrum i Bergen!De er helt utrolig dårlig på service på verkstedsavdelingen... Hadde ikke nølt med å gi de stryk +1 Kundeservice er fremedord der i gården. Har en mistanke om at de som har svart på denne undersøkelsen har tenkt fornøyd med selve bilen, kvalitet, kjøreglede osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Da har de glemt å snakke med kundene til Jæger Sentrum i Bergen!De er helt utrolig dårlig på service på verkstedsavdelingen... Hadde ikke nølt med å gi de stryk +1 Kundeservice er fremedord der i gården. Har en mistanke om at de som har svart på denne undersøkelsen har tenkt fornøyd med selve bilen, kvalitet, kjøreglede osv. Nå har jeg bare kjøpt deler hos Jæger, men har ingenting å utsette på de der. Hyggelige folk, bra og rask service. Siden denne undersøkelsen ikke bare gjelder bilforhandlere er det vel generell service, verdi-for-penger og denslags de måler. Ikke noe om det er bra biler de selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ingen jeg kjenner er noengang blitt spurt i slike undersøkelser ... Hvem spør de egentlig? Bedriftskunder eller vanlige folk i gata? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Ingen jeg kjenner er noengang blitt spurt i slike undersøkelser ... Hvem spør de egentlig? Bedriftskunder eller vanlige folk i gata? Sikkert personer som har kjøpt bil hos forhandler siste året eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 det er vell litt sånn ting har blitt, viss du legger igjen 1mill i nyere biler en plass, så får du bedre service en han stakkaren som skal ha en klips til 3kr til sin gamle e36.Trur det bare er slik samfunnet har blitt. selv om det ikke burde vere det. Men er jo enkelte plasser der du fortsatt får gratis hjelp og kjempe service selv om du bare skal ha en klips til 3kr. Jeg liker sistnevnte best Brennes auto er som sistnevnte. Ene karen bak disken åpna porten så jeg kunne kjøre inn i verksted slik at vi kunne sjekke hva slags klips jeg trengte (regnet ute). Etter 20min knoting fant vi riktig klips, jeg var 12kr fattigere, men med ett kjempe inntrykk av Brennes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Titansilber Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 ett kjempe inntrykk av Brennes Har også positive erfaringer med Brennes. Kan imidlertid ikke si det samme om BMWs representant litt lenger sør. Service er grei nok, men verkstedkunnskapene har vist seg begrenset i ved en del av mine besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 4 EVER Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Blir altid tatt godt imot på Jæger sentrum. hyggelige mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 Ingen jeg kjenner er noengang blitt spurt i slike undersøkelser ... Hvem spør de egentlig? Bedriftskunder eller vanlige folk i gata? Sikkert personer som har kjøpt bil hos forhandler siste året eller noe slikt. De får jo automatisk mye bedre service, iallefall i salgleddet/kundemottaket i butikken For min del er jeg ikke mest fornøyd med BMW-forhandlerne i Oslo, - med bakgrunn i at jeg har møtt et like høyt og høyere servicenivå og entusiasme hos forhandlere av andre merker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsH Skrevet Mai 7, 2009 Share Skrevet Mai 7, 2009 stenshagen bil kongsvinger kjempe bra folk, meget flinke, raske er dem også , virker ikke som jeg blir nedprioritert når jeg kommer dit med min e30. Virker mer glad for at jeg tar vare på en eldre bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B m w 5 2 5 i Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Blir altid tatt godt imot på Jæger sentrum. hyggelige mennesker. Det er det absolutt. Problemet med de er at de ikke er like hyggelige når verkstedet gjør feil. Men Roger på delelageret skal ha skryt. Han vet hva kundeservice er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 BMW forhandlerne i Norge har iallfall en skikkelig avanse på enkelte slitedeler... eller hva med et sett med vinduspussere (kun foran) til E46 til den nette sum av ca. 580 kroner (Stenshagen Oslo Vest). Koed Norge skal kun ha 362,50 inkl. moms for de samme vinduspusserne. Jeg behøver vel ikke å nevne at Stenshagen ikke fikk solgt settet med vinduspussere til meg... og det tiltross for at det var rene syndefloden utenfor... Jeg endte forøvrig opp med å kjøpe et sett med vinduspussere (foran) til vår 2003 E46 318d Touring via Koed Danmark til 285,- danske kroner inkl. moms. Ikke fordi de var mye billigere enn Koed Norge, men fordi det er enklere for meg å få vinduspusserne levert på døren i Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Ingen jeg kjenner er noengang blitt spurt i slike undersøkelser ... Hvem spør de egentlig? Bedriftskunder eller vanlige folk i gata? Sikkert personer som har kjøpt bil hos forhandler siste året eller noe slikt. Jeg har blitt spurt.. Fikk tilsendt spørreundersøkelsen på mail. Mail adr min hadde de fått fra NAF stod det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Jeg har positiv erfaring med både Bavaria og Stenshagen i Oslo området. Har også meget positiv erfaring med Strandveien Auto i Trondheim, spesielt delelageret. Bilselgerne i overetasjen derimot kunne trengt et oppfriskningskurs i service og effektivitet. Kan gjerne gå der inne i 20 minutter uten å få hjelp av en selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Strandveien Auto er i en særklasse på delelageret. Har altid fått mye hjelp der uansett om jeg skal kjøpe en lakkstift til 50 kr eller slitedeler for tusenlapper. Til og med når min mor kommer med sin 9 år gammle 316, går de ut av butikken for å hjelpe henne med å skifte lyspærer på bilen, for så å gi henne "regning" på 14,50, for ny pære samt bytte Dette opplever du ikke mange plasser lengre. Dessuten har det aldri vært tull med bestillingene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 8, 2009 Share Skrevet Mai 8, 2009 Kan ikke noe annet enn å skryte av Bavaria stavanger. Alltid superb service når jeg er innom utenom arbeid for å handle deler eller skal noe annet med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå