E.H.D Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Godt å se at ikke alle politier er vanskelige å ha med å gjøre. http://vimeo.com/4466363 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Det finnes jo en og annen, men min oppfatning er at det er langt i mellom dem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Folk er jo ikke alltid greie eller alltid tette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Det var jo direkte koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Krigsgale amerikanere Hadde svaret vært: "My work is to sell various items over phone, Sir", så hadde han mista lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Skal jo få bot uansett. Bra det ikke er slik praksis i Norge. Og det er jo bare en politimann der i tillegg. Ikke spesielt gunstig system.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Skal jo få bot uansett. Kjørte ikke mye over grensa, så de bruker skjønn. Oppfører du deg OK oppfører de seg OK. CHP er lit mer mellow enn i andre stater, men jeg ble stoppa på I-75 på vei til Gainesville i april, da lå jeg i 75 og fikk ingen bot. De var ikke happy, men jeg oppførte meg skikkelig og det gikk fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 haha tror han bare stoppa han for å slå av en liten prat om bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 hehe "i have a 328" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 76 MHP i 60 Sonen er jo en del over fartsgrensa hvis en legger om til Km/t. er vel som å kjøre ca 125 km/t i 100 sonen? Er vel 4200 eller 5400 i bot her i norge det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 6, 2009 Share Skrevet Mai 6, 2009 Hyggelige politifolk er sjelden vare, særlig hyggelige amerikanske politi folk. Gøyal filmsnutt det der, ikke vær dag man møter BMW interesserte politifolk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå