Galro Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Vanligvis pleier jeg ikke å planlegge slike turer så alt for nøye; Jeg liker egentlig å ta det på sparket. Likevel så hadde vel jeg å dama planer om å dra nedover mot Italia om vi synes vi har råd til det. Muligens også den Franske Rivieraen. Uansett så blir det Bmw-en som brukes i tilfelle - det er alltid mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Vanligvis pleier jeg ikke å planlegge slike turer så alt for nøye; Jeg liker egentlig å ta det på sparket. Likevel så hadde vel jeg å dama planer om å dra nedover mot Italia om vi synes vi har råd til det. Muligens også den Franske Rivieraen. Uansett så blir det Bmw-en som brukes i tilfelle - det er alltid mer spennende. Skulle ønske det var plass til unger og bikkje i 2 dørs`n =( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg skal gjenta fjorårets suksess, og kjøre e30en ned til Nürburg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Fytti så pen den bilen din er Yngve! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galro Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Skulle ønske det var plass til unger og bikkje i 2 dørs`n =( Vel, jeg har tross alt ingen av delene og fire dører, så for meg er ikke det et veldig stort problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Fytti så pen den bilen din er Yngve! Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 jeg og lillebror har tenkt oss europatur med våres biler:) 323i og 316:) kjører fra Danmark, ned til tyskalnd nederland polen og spania:) er min tredje tur nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir nok en tur Fra Trondheim og sørvestover til Bømlo via Bergen. Så skal jeg nok en tur til Oslo og. Prøver å begrense meg litt for å unngå å kjøre på bilen for mange kilometer, men litt kjøring må man gjennomføre med godbilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir nok en tur Fra Trondheim og sørvestover til Bømlo via Bergen. Så skal jeg nok en tur til Oslo og. Prøver å begrense meg litt for å unngå å kjøre på bilen for mange kilometer, men litt kjøring må man gjennomføre med godbilen:) Slekt på Bømlo kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 I år blir det biltur rundt om europa igjen. Ifjord kjørte vi 6000km ned til Italia, med en FORD! I år går turen til Spania med ny BMW :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Jeg og dama skal kjøre stavanger - oslo, hvor vi skal tilbringe noen dager. Deretter reiser vi videre til Gøteborg. Kjøreturen blir med 318is Noen som vet om butikker nær Gøteborg som selger bmw deler til greie priser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CeeKay Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Blir nok noen turer over til kongsberg for å besøke familie i alle fall. Og sikkert ett par runder til sverige hvis jeg får tid. Muligens en "kjapp" kjøretur til Glomfjord i nordnorge og Blir caben som brukes ja Må bruke den opp nå før den plukkes i biter til høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 I ettermiddag så kjører jeg å en kompis med min e30 320i cab sørover,for å kansje bytte bilen i en e36.Er vel ikke lange turen. Vi kjører fra Trondheim ikveld.å har avtalt å møte de med e36,n på Koppang blir spennende å se om det blir bytte eller ikke Regner med det kommer noen bilder av bilene etterhvert Hvilken E36 er det snakk om? (= Det er ikke en bil fra koppang nei..bilen kommer fra drammen skal møtes på koppang dere får se hvilken bil hvis det blir bytte,og jeg legger ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Slekt på Bømlo kanskje? Ja samboeren min kommer derfra. Så må en tur ned å besøke svigers, og resten av familien hennes. Er en nydelig sommerplass Vi har litt lyst til å kjøpe/bygge rorbu der en gang i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hillmar Skrevet Juni 2, 2009 Share Skrevet Juni 2, 2009 Spennende tråd Har lyst til å ta en tur i Norge i år, men usikker på hvor. Noen som har noen bra tips til en fin biltur med utgangspunkt i Oslo og ca. 1 uke varighet +/-? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå