Gå til innhold

Bil tur i sommer? Fortell!

heltn
 Share

Anbefalte innlegg

Vanligvis pleier jeg ikke å planlegge slike turer så alt for nøye; Jeg liker egentlig å ta det på sparket. Likevel så hadde vel jeg å dama planer om å dra nedover mot Italia om vi synes vi har råd til det. Muligens også den Franske Rivieraen. Uansett så blir det Bmw-en som brukes i tilfelle - det er alltid mer spennende.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vanligvis pleier jeg ikke å planlegge slike turer så alt for nøye; Jeg liker egentlig å ta det på sparket. Likevel så hadde vel jeg å dama planer om å dra nedover mot Italia om vi synes vi har råd til det. Muligens også den Franske Rivieraen. Uansett så blir det Bmw-en som brukes i tilfelle - det er alltid mer spennende.

:P

Skulle ønske det var plass til unger og bikkje i 2 dørs`n =(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var plass til unger og bikkje i 2 dørs`n =(

Vel, jeg har tross alt ingen av delene og fire dører, så for meg er ikke det et veldig stort problem.

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en tur Fra Trondheim og sørvestover til Bømlo via Bergen. Så skal jeg nok en tur til Oslo og. Prøver å begrense meg litt for å unngå å kjøre på bilen for mange kilometer, men litt kjøring må man gjennomføre med godbilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok en tur Fra Trondheim og sørvestover til Bømlo via Bergen. Så skal jeg nok en tur til Oslo og. Prøver å begrense meg litt for å unngå å kjøre på bilen for mange kilometer, men litt kjøring må man gjennomføre med godbilen:)

Slekt på Bømlo kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og dama skal kjøre stavanger - oslo, hvor vi skal tilbringe noen dager. Deretter reiser vi videre til Gøteborg. Kjøreturen blir med 318is :)

Noen som vet om butikker nær Gøteborg som selger bmw deler til greie priser? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok noen turer over til kongsberg for å besøke familie i alle fall. Og sikkert ett par runder til sverige hvis jeg får tid.

Muligens en "kjapp" kjøretur til Glomfjord i nordnorge og :P Blir caben som brukes ja :)

Må bruke den opp nå før den plukkes i biter til høsten :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I ettermiddag så kjører jeg å en kompis med min e30 320i cab sørover,for å kansje bytte bilen i en e36.Er vel ikke lange turen. Vi kjører fra Trondheim ikveld.å har avtalt å møte de med e36,n på Koppang :) blir spennende å se om det blir bytte eller ikke :) Regner med det kommer noen bilder av bilene etterhvert :)

Hvilken E36 er det snakk om? (=

Det er ikke en bil fra koppang nei..bilen kommer fra drammen :) skal møtes på koppang :) dere får se hvilken bil hvis det blir bytte,og jeg legger ut bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slekt på Bømlo kanskje?

Ja samboeren min kommer derfra. Så må en tur ned å besøke svigers, og resten av familien hennes. Er en nydelig sommerplass :) Vi har litt lyst til å kjøpe/bygge rorbu der en gang i fremtiden. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...