Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 ":kt2so8e8]Er lov å være litt vrang når en skal bruke penger på bil Det er vel egentlig et KRAV å være vrang Og enig med deg. Mørk er tøffere. godt vi er flere! tenkte å ha en mørk bil med kun sorte detaljer, xenon og toning av rutene.. Kjøre en litt ''bad look stil''
awt Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Jeg hadde ikke valgt den første du limte inn grunnet mangelen på sportsseter. Dette er et must i mine øyne.
Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Jeg hadde ikke valgt den første du limte inn grunnet mangelen på sportsseter. Dette er et must i mine øyne. Den mørke blå på Strømmen du tenker på? den var solgt isåfall, så er fortsatt på jakt Har den 320ic automaten i bakhode ennå, men får se om det kommer noe gromt i helgen.
awt Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Jeg tenkte på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... rId=417319
Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Jeg tenkte på denne: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... rId=417319 Er denne jeg har i tankene.. Var faktisk ikke ille verken å se på eller sitte i faktisk.. ble overrasket over komforen i setene. satt godt og de var harde og gode.. Men skjønner at ALLE liker sportseter..
Lars89 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Er ikke bare for din egen del, men også mye lettere å selge en E46 (eller BMW i det hele tatt) med sportsseter
|Andreas| Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Har snakket litt med eier av denne:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17574512 Den ser veldig pen ut. Hva kunne du tenkt deg og gi for en 318Ci med litt under 83000km på telleren, skinn og div. oppgraderinger? <----
Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Har snakket litt med eier av denne:http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17574512 Den ser veldig pen ut. Hva kunne du tenkt deg og gi for en 318Ci med litt under 83000km på telleren, skinn og div. oppgraderinger? <---- Hehe, har som sagt toppen 150k å bruke, så litt vanskelig å si.. mye hadde du tenkt deg?
316 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Har du prøvekjørt noen 320D? Lurer på åssen denne motoren er.
Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Har du prøvekjørt noen 320D? Lurer på åssen denne motoren er. Jepp, prøvekjørte en 320D forrige uke, og bilen går relativt friskt så har ingenting å si på den iallefall.. Riktignok kjørte jeg den i 15-20 min, men fikk en liten feeling av hvordan det var ihvertfall
316 Skrevet Juni 18, 2009 Skrevet Juni 18, 2009 Bra med bunndrag, osv? Hvordan er lyden i den? Lider av at det er diesel, eller?
Ryeng1 Skrevet Juni 18, 2009 Forfatter Skrevet Juni 18, 2009 Bra med bunndrag, osv? Hvordan er lyden i den? Lider av at det er diesel, eller? ikke så ille galt vil jeg si.. Jaa, blir en del diesel lyd gitt.. hører det godt nok liksom
Ryeng1 Skrevet Juni 21, 2009 Forfatter Skrevet Juni 21, 2009 Da har jeg bestemt meg for at det iallefall blir 320CI men om det blir automat eller manuell gjenstår å se.. Har funnet meg en grei bil like i nærheten av meg så har vært å tittet på den et par ganger.. Bilen var en drøm å kjøre, nydelig lyd, og en del ting som nettopp er byttet. - Ny 19'' felgpakke - Nye bremser rundt baut - Olje & filter - Leveres EU-Godkjent - 100% strøken innvendig - Bra utstyrt Så til den negative delen: - Sprekk i bakfanger - Rust begynnelse på ene døra - Steinsprut på panser og frontfanger - Stoffseter - Automatkasse (?) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=16031724 Gjort en deal på 140k om jeg vil ha den, og skal gi svar søndag kveld. Kom gjerne med meninger!
morteym Skrevet Juni 22, 2009 Skrevet Juni 22, 2009 Vil tro han har problemer med å selge en coupe med automat og stoffseter ikke-sportsseter... ikke så mange som er på jakt etter det, noe prisen reflekterer... Hadde den hatt de tingene hadde den kosta minst 50k mer tror jeg. Du kan alltids sette inn skinninteriør for de pengene du sparer på å kjøpe den hvis du liker automat.
Ryeng1 Skrevet Juni 22, 2009 Forfatter Skrevet Juni 22, 2009 Vil tro han har problemer med å selge en coupe med automat og stoffseter ikke-sportsseter... ikke så mange som er på jakt etter det, noe prisen reflekterer... Hadde den hatt de tingene hadde den kosta minst 50k mer tror jeg. Du kan alltids sette inn skinninteriør for de pengene du sparer på å kjøpe den hvis du liker automat. Det jeg tror også.. Bilen har ligget ute for salg i 10-12 dager nå, og tror også det har mye med saken og gjøre.. Sportsseter i delskinn vil bli satt inn etterhvert som kontoen fylles opp sjekket litt rundt igår og fant et rimelig strøkent interiør til 9000,-. Syns ikke det var så ille galt. automat blir nok litt uvant i starten, men tror det vil fungerer etterhvert.. Har hatt en del biler før og samtlige har vært manuell, og nå vil jeg ha en komfor bil med iallefall riktig motor så får det bare gå med automatkasse. Kjørt faren min sin gamle en del ganger og syns den var en drøm å kjøre iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå