RS-Heggem Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Fra i sommer. På ei fergekai ved MoldeFerielasta for 3 personer + bikkje. Kjekt med nivåregulering Teit at det ikke er doble ruter bak men, få prøve å finne film som matcher speileffekten i dørene. [ Bilde ] Dette er da tatt ved Åfarnes det, ligger jo utenfor Molde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 8, 2012 Share Skrevet Oktober 8, 2012 Det der er vel det "kjipeste" kjøretøyet du har i bilparken din for tiden chris? Nice sleng med M5 rumpa i helgen og den nye bilen din var flott! ..520en er nok ikke like gøyal, men den funker bra som bruksbil! Må jo teste bilen litt men du har jo 3 andre kjøretøy som er gøyale da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Drittmobil. Skal kjøpe meg ett crap speilrefleks bare for å ta bilder av og til. Mobiler er faktisk helt ubrukelig!! Må ta bilder 2-3 ganger fordi jeg bevegde armen 2 mm mens jeg tok bilde! >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Får legge ut noen bilder av min E39 jeg å da.2003 525 DAT Individual [ Bilde ] [ Bilde]Bilde ] [ Bilde]Bilde ] [ Bilde]Bilde ] [ Bilde]Bilde ] [ Bilde]Bilde ] [ Bilde]Bilde ] Denne byttet jeg til meg.. Etter dette bildet ble tatt monterte jeg også sorte ///M Lister på dørene, samt lett toning av ruter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Bilder frå i sumar. løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Bilder Denne byttet jeg til meg.. Etter dette bildet ble tatt monterte jeg også sorte ///M Lister på dørene, samt lett toning av ruter:) [ Bilde ] Så ut som en tøff bil men den trenger en tråd, og noen flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aambakk89 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Min 520d Skal få litt oppgraderinger til sommeren ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwbjorn325 Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Mange fine E39 her! Er det noe som kjenner til JD12767? Gammelbilen min. 1997 523 med 2001 og M5 optikk. Sportstoler, manuell kasse, soltak og el gardin i bakrute. Var opprinnelig biarritz blå, men sist gang jeg så den så var den lakkert hvit. Har faktisk ingen bilder fra tiden jeg hadde den bilen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Ser det er flere her med store felger på E39ene sine. Hvilket innpress passer best med 11¨ felger bak? ET20? Vil ha de så langt inn som mulig uten at de tar i innerskjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 29, 2012 Share Skrevet Desember 29, 2012 Med litt camber tar Et20 i innerskjermen. Men det går. Et15 er kurant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Vet du om 10x20 med ET32 vil passe bak på E39 sedan RS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Det vil jo det, om du ikke har for mye camber. Jeg har 11x19 Et22, så da vil felgen din bygge en cm lenger inn, men til gjengjeld er felgen din 12mm mindre på innsiden. Ved innfjæring så har felgen tatt i innerskjermen min, og kjenner jeg deg rett (om det er din bil) så skal det vel ikke være dekkstrekk på den. Jeg ville kjøpt to 5mm spacere jeg, så hadde du hatt klaring med skikkelig bredde på dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Hvor mye stikker felgen utenfor med ET20? Vil ikke ha så mye strekk, så tenkte f.eks 11" med 275 bredde, ET20 og valsing. Holder det isåfall å brette inn kanten? Bilen skal ha kjøreegenskaper, helst ikke subbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Desember 30, 2012 Share Skrevet Desember 30, 2012 Helt perfekt den touringen din RS heggem. Hvordan har du fått til den frontleppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå