S.Arnesen Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå har selveste lagd en ny tråd på nettby..."Useriøst forum som tillater mobbing; bimmers.no" http://www.nettby.no/community/thread.p ... ity_id=257 La ham nå da bare holde på. Er måte på, er jo bare tullette kverulering fra denne karen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå har selveste lagd en ny tråd på nettby..."Useriøst forum som tillater mobbing; bimmers.no" http://www.nettby.no/community/thread.p ... ity_id=257 La ham nå da bare holde på. Er måte på, er jo bare tullette kverulering fra denne karen... Ja... han kan jo lage en million innlegg der han henger ut bimmers hvis han vil.... som om det gir noen større mening... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå har selveste lagd en ny tråd på nettby..."Useriøst forum som tillater mobbing; bimmers.no" http://www.nettby.no/community/thread.p ... ity_id=257 La ham nå da bare holde på. Er måte på, er jo bare tullette kverulering fra denne karen... Ja... han kan jo lage en million innlegg der han henger ut bimmers hvis han vil.... som om det gir noen større mening... Der har vi vi svaret på en forumhore som har det i kjeften, denne karen er ikke verdt flua på veggen en gang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Dette har ingenting med bimmers å gjøre. Denne fyren har det rett og slett ikke helt godt med seg selv og bimmers står tilfeldigvis i skuddlinjen... Om etpar dager er det kvinner og klær elns som får det.. Bare vent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Ja... han kan jo lage en million innlegg der han henger ut bimmers hvis han vil.... som om det gir noen større mening... Er enig i det han sier angående den uheldige beskrivelsen av selgeren av denne e39 530'n, men en uttalelse fra en bruker på ett forum med 15619 registrerte brukere kan ikke brukes til å representere hele forumet. Dette har ingenting med bimmers å gjøre. Denne fyren har det rett og slett ikke helt godt med seg selv og bimmers står tilfeldigvis i skuddlinjen... Om etpar dager er det kvinner og klær elns som får det.. Bare vent.. Denne "kjekk169" (eller hva det er) har lenge vært ute etter å få stemplet bimmers.no som ett useriøst bmw forum som ikke kan noe som helst om bmw (eller om verden generelt kan det nesten virke som). Oppfordrer alle til å være så snille å respektere denne karens meninger... Nei... vent litt, la meg omformulere litt... Oppfordrer alle til å ignorere denne karens meninger La oss være den modne parten og la diskusjonen ligge... Vil uansett ikke komme noen vei, da han er fastbestemt på sin tro. Noe som kanskje også er veldig greit, da jeg er glad jeg slipper å måtte ha noe med slike mennesker å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Er enig i det han sier angående den uheldige beskrivelsen av selgeren av denne e39 530'n, men en uttalelse fra en bruker på ett forum med 15619 registrerte brukere kan ikke brukes til å representere hele forumet. Denne "kjekk169" (eller hva det er) har lenge vært ute etter å få stemplet bimmers.no som ett useriøst bmw forum som ikke kan noe som helst om bmw (eller om verden generelt kan det nesten virke som). Oppfordrer alle til å være så snille å respektere denne karens meninger... Nei... vent litt, la meg omformulere litt... Oppfordrer alle til å ignorere denne karens meninger La oss være den modne parten og la diskusjonen ligge... Jeg er helt enig... og det vil dessverre alltid være innlegg eller diskusjoner som vi burde ha slettet når de blir usakelige eller støtende for enkeltpersoner. En mail eller PM til en av moderatorene løser flokene effektivt... så hvorfor noen da velger et rent hevntokt på et annet forum er derfor vanskelig å forstå. Vedr. kompetansen på BMW tror jeg bimmers er vanskelig å slå... iallefall på et norsk forum. Det vi ikke umddelbart vet om BMW innhenter vi informasjon om i løpet av rimelig kort tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå