Torbjørn E39 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Sørli Auto med adr Gråmyra ligger ved Levanger vet jeg, den du mener?
Ron Jeremy Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Sørli Auto med adr Gråmyra ligger ved Levanger vet jeg, den du mener? Ja, stemmer det! All info er interresant i den forbindelse!
Fredrik Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Audi er for meg, det ER verre enn å banne i kirken Fredrik. Deres design er så anonymt og kjedelig, og la meg si det, metroseksuell at jeg har lyst til å spy. Virker som de forsøker å lage en design som alle liker, men det er kun første uka, etter det ser de gamle og triste ut. Pokker heller, jeg mener, se på E60, kom i 03, men ser fremdeles fresh ut den dag idag, ser ikke ut som det er utgående model liksom, og så setter du en 03 model Auda ved siden, hva skjer?!? Dessuten det eneste som i mine øyne er positivt med Auda, er kvaliteten på interiøret, og små suge turbo motorer, førstnevnte lider under altfor mange rotete knapper, og sistnevnte, her kommer BMW for fullt fremover. Og jeg er rimelig sikker på at BMW sine svar er minst like bra som VW sine alternativer. Så Fredrik, om du er i tvil, jeg vil aldri, noengang vurdere Auda, uansett! Beklager jeg er hjernevasket, og det lever jeg bra med, i særdeleshet når jeg føler jeg kan argumentere for argumentene mine. Fair nok... liker du ikke Audi´s modeller så gjør du ikke det. Det er jo ofte summen av flere positive eller negative opplevelser som avgjør om man faller for en bilmodell eller ikke. Jeg var ikke så begeistret for E90/91, men den ble mye finere med faceliften. Hvis E91 også kommer som 316i/316d (begge med motorer på 1995 cm3) burde disse være svært godt tilpasset norske veier.... og ikke minst norske bilavgifter.
Ron Jeremy Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 316D mener jeg kommer i September Fredrik, og helt enig, en meget snusfornuftig model.
Torbjørn E39 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Sørli Auto med adr Gråmyra ligger ved Levanger vet jeg, den du mener? Ja, stemmer det! All info er interresant i den forbindelse! Ha lurer du på da? Vet de har drevet med import en god stund. Har importert mye tysk stål av forskjellig slag. Har ingen erfaring med de selv, men de har vel drevet siden midten av 90-tallet tror jeg. Omsetter en del biler.
Fredrik Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 316D mener jeg kommer i September Fredrik, og helt enig, en meget snusfornuftig model. Ja, men det gjenstår å se om den blir like velkjørende som en E46 318d. Jeg har alltid ment at E46 318d er en svært harmonisk konstruksjon som på alle måter er godt tilpasset skandinaviske veier. Jeg har kjørt en E91 318d, men der er f.eks 6.gearet helt ubrukelig i Norge iom. at motoren går for tungt i norske hastigheter når man bruker dette gearet. 6. gearet er imidlertid ikke et rent overgear og det påvirker de andre gearene... noe som igjen fører til at 5.gearet føles for lett. Dette problemet har E46 318d ikke (iallefall ikke i Skandinavia), men jeg savner et 6.gear når vi er på tur sydover i Europa.
Marius2002 Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 Denne var jo megarå: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18068740 Overstiger prisgrensen en god del da så er vel ikke aktuell. Men disse: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18040105 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18016253 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=17048081
milhouse Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 har du anledning til å strekke deg litt opp? En 136 eller 143 hester 318D r vesentlif mer morsom å kjøre og har elektronisk servo. Er litt forskjell på de bilene faktisk. 316 kommer i høst ja. her er utstyret på den andre. Sjekk om den er importert via BMW Norge eller ikke. Har litt å si med tanke på garanti. Hehe, noen forresten hørt om sørlie auto i nærheten av Trondheim? Er der denne bilen står? Dessuten, jeg sliter med å finne den fullstendige specsen på denne bilen, forsøkte BMW Norge, men han som satt med slikt hadde ferie?!? Noen som kan hjelpe meg med specs utifra Chassis nr?!? K007878. På forhånd takk! VIN long WBAVU11030K007878 Type code VU11 Type 318D UL (EUR) Dev. series E91 () Line 3 Body type TOUR Steering LL Door count 5 Engine M47/T2 Cubical capacity 2.00 Power 90 Transmision HECK Gearbox MECH Colour MONACOBLAU METALLIC (A35) Upholstery STOFF FLUID/BEIGE (ALB4) Prod. date 2006-12-05 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 200 DIESEL PARTICLE FILTER 240 LEATHER STEERING WHEEL 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 354 GREEN STRIPE WINDSCREEN 386 ROOF RAIL 4AE ARMREST FRONT RETRACTABLE 4NA INTERIOR MIRROR WITH DIG. COMPASS 402 PANORAMA GLASS ROOF 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 521 RAIN SENSOR 522 XENON LIGHT 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 540 CRUISE CONTROL 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. 663 RADIO BMW PROFESSIONAL 7RS COMFORT PACKAGE 7R7 INNOVATIONSPAKET 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET Series options No. Description 321 EXTERIOR PARTS IN BODY COLOR 4AG INTERIOR STRIP TITAN. DULL 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN
Ron Jeremy Skrevet Juli 3, 2009 Forfatter Skrevet Juli 3, 2009 Det er alltid interresant å se hvordan bilen er utstyrt, er mange som ikke helt vet hva se selger, og stort sett kan det være et å annet de har glemt, slik som her. Har alltid hatt lyst på comfort access. Det betyr at bilen åpner og lukker seg selv ved bare å ha nøkkelen i lomma, også start stopp? 322 COMFORT ACCESS SYSTEM 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Hva er dette? 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE Og dette? Det kan vel være nedfellbare bakseter kanskje? 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Og dette? Koppholdere? 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS Dette er svingbare lykter ikke sant? svinger med bilen? 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Bluethooth, er det slik at den må slåes på hver gang man setter seg inn i bilen?!? Hvordan virker dette? 7R7 INNOVATIONSPAKET ?!? 8SP COP CONTROL Igjen, hva betyr dette, snakket med Petter på Bilsalongen, han visste det heller ikke.. Hehe. Alt i alt en fin utstyrs liste. Jeg vet selvsagt at den nye motoren er mer stillegående og bedre, men så er det de kr, jeg syns det er for varmt å være på land i disse dager, så jeg vil handle båt også...
Oderschvank Skrevet Juli 3, 2009 Skrevet Juli 3, 2009 COP controll= http://www.bimmerpost.com/forums/archiv ... 10607.html
milhouse Skrevet Juli 4, 2009 Skrevet Juli 4, 2009 Det betyr at bilen åpner og lukker seg selv ved bare å ha nøkkelen i lomma, også start stopp? 322 COMFORT ACCESS SYSTEM Stemmmer! 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES Hva er dette? Ingen ide!! Ikke noe viktig. 418 LUGGAGE COMPARTMENT PACKAGE Og dette? Det kan vel være nedfellbare bakseter kanskje?- Det er oppbevaringnett i bagasjerom og diverse små ting i bagaserommet. 493 STORAGE COMPARTMENT PACKAGE Og dette? Koppholdere? + oppbevaringsrom på førerside nett bak bakseteryggene 12 voltsuttak på midtkonsollen dvs bak til passasjerene. 524 ADAPTIVE HEADLIGHTS Dette er svingbare lykter ikke sant? svinger med bilen? Stemmer 644 PREP. FOR. MOB. PH. BLUET. INTERF. Bluethooth, er det slik at den må slåes på hver gang man setter seg inn i bilen?!? det er telefon via høytalersystemet. Den er hele tiden på men du m ha på bluetooth på telefonen din. Kobler seg automatisk opp og av når du starter og stopper bilen. Hvordan virker dette? 7R7 INNOVATIONSPAKET Ja si det. ?!? 8SP COP CONTROL Igjen, hva betyr dette, snakket med Petter på Bilsalongen, han visste det heller ikke.. Hehe. Alt i alt en fin utstyrs liste. Jeg vet selvsagt at den nye motoren er mer stillegående og bedre, men så er det de kr, jeg syns det er for varmt å være på land i disse dager, så jeg vil handle båt også...
Ron Jeremy Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Takk for bra svar milhouse! Jeg var skeptisk til denne bilen, men det ser ut til å være en ok greie, åpner en ny tråd når jeg får bilen, takket være deg vet jeg nå mer om den en før, så igjen takk!
milhouse Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Takk for bra svar milhouse! Jeg var skeptisk til denne bilen, men det ser ut til å være en ok greie, åpner en ny tråd når jeg får bilen, takket være deg vet jeg nå mer om den en før, så igjen takk! Så den er kjøpt? Var veldig fint utstyrt den bilen og motoren fungere meget bra.
Ron Jeremy Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Så den er kjøpt? Var veldig fint utstyrt den bilen og motoren fungere meget bra Ja, fort å gæli, trengte bil, hater å være avhengig av andre. Så slenger opp en tråd om bilen om et par dager. Likte kombinasjonen av farge, utstyr, og pris. Tror dette er den mest fornuftige BMW jeg har kjøpt mtp verditap og motor, jeg er sjokkert over meg selv.
milhouse Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Så den er kjøpt? Var veldig fint utstyrt den bilen og motoren fungere meget bra Ja, fort å gæli, trengte bil, hater å være avhengig av andre. Så slenger opp en tråd om bilen om et par dager. Likte kombinasjonen av farge, utstyr, og pris. Tror dette er den mest fornuftige BMW jeg har kjøpt mtp verditap og motor, jeg er sjokkert over meg selv. moro da! du blir nok veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå