Kjetil^^ Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Meiner den aktuelle bilen har defekte toppakninger. Og det er grunnen til att den står sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Synd att den forfaller og det gjør den fort slik den er lagret , antagelig flere problemer etter ett par år slik som dette quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Regner med du har full kontroll på lokale 850er Terje, men man kan jo aldri vite Rød (Hellrot?) CSI stylet CIA på AJ-skilt ble forfult av en blå MINI Paceman i dag tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 10, 2015 Forfatter Share Skrevet April 10, 2015 Regner med du har full kontroll på lokale 850er Terje, men man kan jo aldri vite Rød (Hellrot?) CSI stylet CIA på AJ-skilt ble forfult av en blå MINI Paceman i dag tidlig Kjenner til den ja , hoilder til på Randaberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 10, 2015 Share Skrevet April 10, 2015 Se der ja Oppløftende å ligge bak en slik grytidlig på kvisten når man er grisetrøtt. Men ser den skulle hatt litt oppshining av framskjermen der. Litt fargeforskjell ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 24, 2015 Forfatter Share Skrevet April 24, 2015 Står til salg nå Stig , denne burde jo vært i stallen din http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=58386826&searchclickthrough=true Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Ja jeg dumpet borti annonsen i går. Jeg har ingen stall dessverre, men hadde jeg hatt plass og råd skulle jeg hatt meg en søndagsbil som var enten en E9 eller E21.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 24, 2015 Share Skrevet April 24, 2015 Kjenner jeg er utrolig gira på 8 serie. Jeg fikk en modell versjon i burgunder metallic når jeg var liten, og jeg drømmer fortsatt om å eie en slik bil.. Desverre strekker ikke lommeboken til enda. Litt mye med 3 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 27, 2015 Forfatter Share Skrevet April 27, 2015 Kjenner jeg er utrolig gira på 8 serie. Jeg fikk en modell versjon i burgunder metallic når jeg var liten, og jeg drømmer fortsatt om å eie en slik bil.. Desverre strekker ikke lommeboken til enda. Litt mye med 3 biler Bør ha litt til overs for vedlikehold på en slik bil , en bør ta reprasjoner fortløpende og så vil en ofte oppgradere å fikse skavanker. Deler kan koste til disse ,men fortsatt en del tillgang på brukt, Men ser ut som om bilene har fått mere oppmerksomhet i det siste , lite til salgs og de selges fort og prisene er på vei opp i Tyskland spesielt på Alpina og CSi modellene. Norge kommer nok etter Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet April 28, 2015 Share Skrevet April 28, 2015 Ja, stemmer.. Som småbarns far så skal det jo ikke stå på utgifter vertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 1, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2017 Lenge siden dat var liv i denne tråden Fyrer opp igjen , 850 miljøet i Norge er fortsatt oppegåendes og har mye aktivitet på facebook https://www.facebook.com/groups/288868586176/ Jeg har fortsatt min Svarte CSI , og har i tillegg jobbet med denne røde CSi'en i flere år , nå er den godkjent og avgifter betalt så bare å hente skilt , kansje allerede i morgen BjornarHS, Skulebollen, fxslin og 8 andre reagerte på dette 11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blåhvitblogger Skrevet Juni 5, 2017 Share Skrevet Juni 5, 2017 Fant omsider denne tråden - hyggelig lesing en søndagsmorgen sammen med småsyk fireåring i sofaen Nå har jeg jo allerede startet ny show-off-tråd med bilder av den calypsorøde i Sunnfjord. Det beste ville vel være å holde slikt samlet i en tråd, altså her? Jeg er fortsatt rimelig fersk i forumet, så litt skolering i god bimmer-kotyme setter jeg bare pris på. Link til bildetråden: Og ja, den ligger også ute i fb-gruppa. Det er jo ikke noe stort poeng med dobbel/ trippelposting, så det er kanskje et strategisk sprøsmål: Hva er beste entusiastkanal nå i 2017? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 6, 2017 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2017 On 5.6.2017 at 8:02 AM, Blåhvitblogger said: Fant omsider denne tråden - hyggelig lesing en søndagsmorgen sammen med småsyk fireåring i sofaen Nå har jeg jo allerede startet ny show-off-tråd med bilder av den calypsorøde i Sunnfjord. Det beste ville vel være å holde slikt samlet i en tråd, altså her? Jeg er fortsatt rimelig fersk i forumet, så litt skolering i god bimmer-kotyme setter jeg bare pris på. Link til bildetråden: Og ja, den ligger også ute i fb-gruppa. Det er jo ikke noe stort poeng med dobbel/ trippelposting, så det er kanskje et strategisk sprøsmål: Hva er beste entusiastkanal nå i 2017? Flott att du linker , det er lite 8er stoff uansett så gjør ingenting om de sprees litt ut , BMWCCN , Bimmers og Facebook , det er bare å spre det glade budskap Blåhvitblogger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå