Gå til innhold

Ny 5-serie i 2010?

Veritas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke lest alle innleggende her, kanskje noen andre har påpekt dette. Denne likner ikke så reint lite på E60 syns nå jeg. Vanskelig å se ut i fra de bildene siden bilen er kamuflert selvfølgelig, men dette ser mer ut som en facelift enn et nytt og finere design. Lite nyskapende av BMW det her, det er altfor dårlig. Men håper jeg blir positivt overrasket når den står ferdig. :D

Har ikke sett hverken sedan eller touring live, men om de bygger på den GT`en jeg fikk sett og prøvesitti, så er det ingen facelift av E60/61 der er snakk om nei ;)

Blir vel mere som da E39 avløste E34. Man ser veldig godt familen den stammer fra, men det er en bil som er meget forskjellig fra utgående modell. Det som jeg reagerte på var størrelsen. GT er STOR!!! Trodde først det måtte være en bil bygd på 7-serien, men men.

Antar da at neste 3-serie igjen vil nærme seg dagens 5-serie noe, og 1-serien opp mot 3-serien, og så kommer kanskje den City-saken vi hadde opp her for en tid siden osv osv....., det er vel det historien også viser med slike modeller, bilene vokser, eller...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, tull og pølsevev.. E60/E61 med facelift eksisterer allerede og har eksistert siden 03/2007.. Dette er en helt ny modell!!

Her er forøvrig M5 med kamuflasje så man ser hvordan støtfangeren blir.. Ser interessant ut, men synd BMW kutter med tåkelysene. Mercedes klarer det jo, hvorfor klarer ikke BMW?

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=303014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neineinei, tull og pølsevev.. E60/E61 med facelift eksisterer allerede og har eksistert siden 03/2007.. Dette er en helt ny modell!!

Er klar over det, ikke misforstå. Men ut i fra de bildene jeg har sett så syns jeg ikke den er så ulik E60/61. Og det er for dårlig av BMW og komme med en ny modell som likner mer på en facelift enn en faktisk ny modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig M5 med kamuflasje så man ser hvordan støtfangeren blir.. Ser interessant ut, men synd BMW kutter med tåkelysene. Mercedes klarer det jo, hvorfor klarer ikke BMW?

http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=303014

Ikke mye plass til å gå for noe mindre dim på vinterfelgene der nei ;) De bremsene så voldsomme ut :)

Nye E-klasse har vel Led-tåke/grøftlys? Og på den M5`en(?) ser det ut som også virkelig trenger litt ekstra luftgjennomstrømning for de nevnte bremsene.

Vanskelig å komme med noen Led lys som ikke ser ut som en kopi av Merc/Audi sine kanskje? Regner og håper at de hoster opp noe innovativt på lysfronten igjen, som de gjorde med EA lyktene. Er ikke falt helt i smak hos meg de der Led/julelysremsene framme enda. Kanskje de har klart å hoste opp noen Led-lamper med kontroll på reflektor og fargene som fungerer skikkelig, og dermed gir flere muligheter på design?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Ja det MÅ jo ha vært nye 5 serie GT. :wink:

Etter ordre fra min far som jeg skulle sitte på med meg fra Jæger Sentrum i dag, fordi han skulle ha på vinterhjulene der, så måtte jeg inn og se en ny bil han ikke var helt sikker på hva var, og det var 5-serie GT, og for dere andre som heller ikke likte denne så godt på bilder; den ser svært mye bedre ut i virkeligheten!

Definitivt noe jeg kunne kjørt rundt i selv hvis det ellers passet slik!

Sa selv at jeg ikke ville dømme den for hardt før jeg så den i virkeligheten siden en bil kan fremstå svært forskjellig da, så hadde vært interessant å vite hva også andre synes om den nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...