Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Prøvd å holde den inne osv men det skjer ikke no mer. Trykker jeg på den lyser den gule antispinn lampa i dashen.

Den er avskrudd da, trenger ikke trykke noe mer.

Skrevet

På min e46 med DSC kommer et trekantet gult symbol ved et trykk og i tillegg gult håndbrekk-symbol hvis jeg holder den inne i noen sekunder.

Det ene er antispinn og det andre er antisladd såvidt jeg vet.

Skrevet
Skal nevnes at det står DSC på knappen og ikke ASC som der gjorde i min forrige 97 modell.

OK, da er jeg ikke sikker, siden det står ASC på min.

Skrevet

Hva som skjer med folk her på bimmers da?? :shock:

Jeg har forøvrig vært med på noe liknende i en del automat-biler..At den bare durer og egentlig vil kjøre framover..

At det er sunt for girkassen tror jeg neppe!

Skrevet

har du prøvd å slippe opp litt på bremsen inntill (bilen vil sikkert trille litt forrover) at den begynner å spinne, så når den begynner å spinne strammer du opp bremsen igjen sånn at du ikke triller videre. Men at en 540 ikke klarer å rive løs bakhjula med bremsen inne høres rart ut for den burde jo ha plenty moment til å rive løs hjula selv med foten hardt på bremsen.

Du har ikke merket noe av at den slurer mer enn før, kanskje converteren begynner å bli slitt....

Skrevet
Man kjøper ikke automat bil for å burne. Hvorfor kjøper dere ikke Manuell? Hvis dere på død å liv skal "rive løs" dekka.

Sikkert fordi 540 E39 manuell ikke vokser på trær

Skrevet

Sett snuta mot en vegg, da trenger du ikke å bruke bremsene. Da kan du burne til du blir grønn!

Evt legg litt olje på bakdekka og få to kompsier til å løfte den litt i rumpa.

Skrevet

Jeg hadde en E39 540 med manuell.. det er så sinnsyk stor forskjell mot en E39 540 med aut. Litt OT :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...